|
Stel uzelf voor (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
ik denk da ge dringend is ne foto moet posten ofzo om te bewijzen da ge ni fake zijt:) |
kwil ook wel dringend een foto zien :D |
|
|
| anke |
op msn eh
maar ik wil dat niet aan iedereen geven
ik ben ff terug hierdoor al moeten veranderen van adres
ik kijk nu wel uit :) |
|
|
| anke |
| ik heb ullie fotos ook nog niet gezien eh |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by anke
ik heb ullie fotos ook nog niet gezien eh |
Der is een "smoelenthread" waar heel wat foto's staan van forumleden. Ge moet maar is zoeken. |
|
|
| Config |
| ik kan uw tempo van posten zelfs ni volgen :( tga bergaf met mij precies.. maar mijn hoogdagen daarin zijn al geweest 2 maand geleden :p |
|
|
| anke |
maar ik word overspoeld met vragen hier en in dat pm gedoe
ik voel me bijna verplicht om ze te beantwoorden :( |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by anke
overspoelt |
zucht |
|
|
| anke |
| jij maakt ook nooit fouten waarschijnlijk? |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by christina
zucht |
Je was me voor :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by anke
jij maakt ook nooit fouten waarschijnlijk? |
We're like, smart, and stuff. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Je was me voor :p |
jij maakt ook nooit fouten waarschijnlijk?
:D |
|
|
|
|