|
Stel uzelf voor (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Vishnu
De impact van die schijf is toch niet te onderschatten, ge zou eens moeten tellen hoe vaak dit wordt geantwoord op die vraag, bij mij trouwens vantzelfde.
Welkom trouwens! |
haha :) ik was toen 11.. weet nog dat ik een miniemke was (voetbal) en dat ik een match moest spelen en vlak voor de aftrap galmde children door speakers.. wat een moment.. kheb toen gewoon 2 goals gescoord en match met 2-1 gewonnen tegen de eerste uit de stand.. onvergetelijk. LMAO :D
ik besefte totaal niet wat voor genre dat was, die 'Children'.. maar die track was dus echt wel speciaal.. tis pas later dat ik besefte wat Trance echt was en rond 99 echt in de trance gestapt maar vele klassiekers pas later leren kennen.. |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Vishnu
De impact van die schijf is toch niet te onderschatten, ge zou eens moeten tellen hoe vaak dit wordt geantwoord op die vraag, bij mij trouwens vantzelfde.
|
Nu dak erover nadenk, da was bij mij ook men eerste trance-schijf,
da of Dj Quicksilver - Bittersweet symphony :toothless |
|
|
| Ataraxya |
nu dat ge het zegt over Robert Miles - "Children"
het kan zijn dat het ook een van mijn eerste nummers was, had er nie meer aan gedacht:p te lang geleden!
(offtopic)
Kheb hier nog een van mijn allereerste cds nog liggen met juist dat liedje op.
Dit is de album:
" Now That's What I Call Music Vol.34 [Double CD] "
ook den tijd van:
Underworld - "Born Slippy" hehehe old memories come back:rolleyes: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Ataraxya
nu dat ge het zegt over Robert Miles - "Children"
het kan zijn dat het ook een van mijn eerste nummers was, had er nie meer aan gedacht:p te lang geleden!
|
same here :) |
|
|
| ConFig |
| best dat ik Children es vermeldt heb dus :wtf: |
|
|
| Devilex |
Hehe ik had dat ook vermeld als de plaat waar het allemaal mee begon:D
Was toen ook 10 of 11 denk ik, en vrijdags was da altijd de Ultratop op tv. Da was zo een zwart/wit clipke van een meisje in nen auto. Die plaat heeft toen een tijdje op nummer 1 gestaan als ik me ni vergis?
Denk da mijne pa die plaat zelfs nog goe vond toen:toothless
EDIT: Hier ist clipken:toothless :toothless :toothless
http://www.youtube.com/watch?v=nt6JN9QyBp4 |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Devilex
Hehe ik had dat ook vermeld als de plaat waar het allemaal mee begon:D
Was toen ook 10 of 11 denk ik, en vrijdags was da altijd de Ultratop op tv. Da was zo een zwart/wit clipke van een meisje in nen auto. Die plaat heeft toen een tijdje op nummer 1 gestaan als ik me ni vergis?
Denk da mijne pa die plaat zelfs nog goe vond toen:toothless
EDIT: Hier ist clipken:toothless :toothless :toothless
http://www.youtube.com/watch?v=nt6JN9QyBp4 |
ja hoor :) zalig clipke :)
der liep ook een fanfare ofzo voorbij ^^ en dacht dat et een jongen en een meisje waren die in de auto zaten ;) ik was toen 11.. das 1 van de dingen die me zijn bijgebleven uit die tijd :crazy: |
|
|
| Push2005 |
De Scatman owned Robert Miles :happy2:
Mjaja, beestige liedjes waren dat; kwas 7 ofzo :p
Ik keek altijd graag naar de Ultratop met Bob Zavenberg voor die liekes te zien.
One & One vond ik ook plezant  |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
One & One vond ik ook plezant |
Maria Nayler \o/ |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Push2005
De Scatman owned Robert Miles :happy2: |
Had een hekel aan die Scat-liekes, totdat er eens een oude liefde op dat lieke van the scatman op een fuif naar mij kwam! :) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maria Nayler \o/ |
one and one is een monstertune!! heb de lyrics nog altijd op pc staan hier :eyespop: |
|
|
| Devilex |
| Fable (Dreams) was ook ni slecht |
|
|
|
|