|
Stel uzelf voor (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Goeie top 5 heb je daar Bunz :toothless |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
gij wou mij perse altijd aanraken e... niet omgekeerd |
Sorry Dries, da was er te veel aan, tis uit ... :cool: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Sorry Dries, da was er te veel aan, tis uit ... :cool: |
Fjiest, kan ik mijne move maken :cool: |
|
|
| pooley |
| en ik de mijne op anja |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bunz
everybody loves dries ! |
except Chuck Norris |
|
|
| krikke |
Maar ff voorstellen:
Ik ben krikke, ben al aantal jaar volledig gefascineerd door trance. Probeer alle grote feestjes mee te doen, vooral die waar Armin komt draaien !!
Bon, we gaan ons hier wa amuseren !
greetz
krikke |
|
|
| christina |
welcome;)
voor die van de asot chat: dit is sail:D |
|
|
| krikke |
| Heb m'ne nick al aangepast, voor de gemakkelijkheid :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
except Chuck Norris |
LMAO @ good old chuck :haha:
Welkom krikke :) |
|
|
| domineesje |
Krikke aka Kristof aka Sail aka Shivers ==> allemaal zelfde persoon
welkom :D
amaai ze vinden allemaal de weg naar hier :D |
|
|
| speentje |
Welcome aboard Krikke :) aka de man met de duizend nicks it seems
:toothless |
|
|
|
|