|
Stel uzelf voor (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Tunki |
Hallo BETA's,
Een korte voorstelling dan maar he ... ;)
Voornaam : Roel
Leeftijd : 23
Woonplaats : (B) Rekem - Lanaken
Werk/Studies : Administratief bediende/Multimedia (Nu: Netwerkbeheerder via avondschool)
Hobbies (buiten Trance) : Voetbal (Supporter KRC Genk), F1 (McLaren Mercedes), PC'en, Auto's, Uitgaan, ...
Favoriet (sub)genre : Vroeger vooral Vocal-Trance, nu een breed gamma van (sub)genres
Favoriet nummer allertijden : Motorcycle - As The Rush Comes
Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, Markus Shulz, Menno de Jong
Favoriete producer(s) : Gabriel and Dresden, Above and Beyond, Airwave, M.I.K.E.
Favoriete film(s) : Saving Private Ryan, The Bourne Identity & The Bourne Supremacy
Wanneer begon trance voor jou? : Rond de periode van Mayday 2004
Met welk nummer begon het? : Paul Van Dyk - For An Angel
DJ je? : Neen
Produce je? : Neen |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Tunki
* = TBA |
wow! ik kijk er al naar uit :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
welcome btw :clown: |
|
|
| Devilex |
Ik heb ff een Tranceaddict userbar proberen maken om het forum een beetje te promoten. Zeg me wat jullie er van vinden :)
 |
|
|
| Ataraxya |
mooie sig.
een beetje reclame kan geen kwaad;) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik heb ff een Tranceaddict userbar proberen maken om het forum een beetje te promoten. Zeg me wat jullie er van vinden :)
|
Heel mooi :) |
|
|
| mellow_head |
| Nice! staat die al op usersigs.com? |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik heb ff een Tranceaddict userbar proberen maken om het forum een beetje te promoten. Zeg me wat jullie er van vinden :)
|
Nice :), nu nog nen BeTA-bar :clown: |
|
|
| Stylemaster |
Voornaam : Remco
Leeftijd : 19
Woonplaats : Roermond
Werk/Studies : FF niets op het moment
Hobbies (buiten Trance) : computer, chillen met vrienden, uitgaan,
Favoriet (sub)genre : uplifting trance!! Geen tech spul voor mij
Favoriet nummer allertijden : Zijn er meer, denk aan de wat eerdere Rank 1 plaatjes enzo
Favoriete producer(s) : Airwave, Ferry Corsten, Carlo Resoort, Lange, Rank 1, Woody van Eyden, etc.
Wanneer begon trance voor jou? : 1998
Met welk nummer begon het? : Pulp Victem - Dreams Last For Long
DJ je? : nee
Produce je? : nee |
|
|
| FCB_Fanatic |
| welkom Remco :) |
|
|
| Antony |
| welkom en proficiat me u overwinning in underc.... of waarde gij da ni, sorry, da mopje is ni den eerste keer misschien :) |
|
|
| Stylemaster |
| Haha bedankt voor de hartelijke ontvangst! :) |
|
|
|
|