|
Stel uzelf voor (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
:nervous: :nervous: :nervous: |
Tmoet legaal blijven natuurlijk.
Behalve voor Luc dan... |
|
|
| Config |
| bij woonplaats moest ge uw gemeente invullen en niet 'België' eh :o |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
bij woonplaats moest ge uw gemeente invullen en niet 'België' eh :o |
hebt ge zo ne grote mond gekregen omda ze ni meer op u afgeven ofwa?;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
hebt ge zo ne grote mond gekregen omda ze ni meer op u afgeven ofwa?;) |
stoker :p |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by anke
grave gast |
Wasda voor een mongolisch dialect? *zucht @ dit land* |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
hebt ge zo ne grote mond gekregen omda ze ni meer op u afgeven ofwa?;) |
nee , wil gewoon weten vanwaar ze komt é :o ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Config
nee , wil gewoon weten vanwaar ze komt é :o ;) |
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze van ergens uit de buurt van gavere komt... |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by anke
- anke
- 30 augustus 1988
- belgie
- verpleegkunde
|
En toevallig toch ni op kot? Dat ge hier heel de dag zit te posten vanaf het begin van het academiejaar. ga buiten en zet een stapje in de wereld met uw medestudenten. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
- anke
- 30 augustus 1988
- belgie
- verpleegkunde
- shoppen,feesten,zingen,muziek,met vrienden zijn
- vanalles eigenlijk
- er zijn wel meerdere da ik goe vind
- dj wout
- Dirty Dancing !!!
- paar jaar geleden denk ik
- zombie nation kan me niet helemaal herinneren
- NEE
- begrijp vraag niet ma ik gellie ging me toch alles leren :D
nu CONTENT? :p |
toffe forum, moet ginder eens zien
edit: link vergeten http://zattemadammen.zattevrienden.be/forum |
|
|
| TOR |
Ik dacht ff dat er een superioriteitsgevoel in me opkwam, maar het is immense bedroefdheid die de bovenhand heeft gehaald.
Dit louter ter info. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik dacht ff dat er een superioriteitsgevoel in me opkwam, maar het is immense bedroefdheid die de bovenhand heeft gehaald.
Dit louter ter info. |
Anke troost u wel :o |
|
|
| TOR |
| En nu zijn het zelfmoordneigingen die de kop opsteken.. |
|
|
|
|