|
Stel uzelf voor (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Roy_Williams |
Voornaam : Roy
Leeftijd : 23
Woonplaats : Zutendaal (een uithoekje in Limburg)
Werk/Studies : bachelor in Marketing, werk nu in Telecomsector
Hobbies (buiten Trance) : Voetbal,
Favoriet (sub)genre : uplifting trance
Favoriet nummer allertijden : Yahel - Voyage
Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, Tiesto, Mike
Favoriete producer(s) : Airwave, Ferry Corsten, MIKE,Tiesto ...
Favoriete film(s) : LOTR-trilogie, Pirates of the Caribbean...
Wanneer begon trance voor jou? : 1998
Met welk nummer begon het? : Robert Miles - Children
DJ je? : nee
Produce je? : nee
Voila, ik hoop hier veel nieuwe mensen te ontmoeten die even verslaafd zijn aan trance als ik :) Allen tranceaddicts dus ;) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Roy_Williams
Met welk nummer begon het? : Robert Miles - Children
|
inderdaad :toocool: |
|
|
| X-Tune |
Voor mij begon het bij Kraftwerk - Autobahn. Ik was toen nog niet geboren, maar toen ik 3 jaar was, was ik zot van dat liedje. :eyespop: Iemand met me eens?
Voor zij die niet weten waarover ik het heb:
http://www.youtube.com/watch?v=5wIfFGJoTjI |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by X-Tune
aar toen ik 3 jaar was, was ik zot |
De essentie van de post. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Iemand met me eens? |
, da's al den tweede keer vandaag da ik het eens moet zijn met u. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Xilver
, da's al den tweede keer vandaag da ik het eens moet zijn met u. |
Cool. Misschien nog een 3e keer vandaag.
Anja kan goed pijpen. Nog iemand met me eens? |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Voor mij begon het bij Kraftwerk - Autobahn. Ik was toen nog niet geboren, maar toen ik 3 jaar was, was ik zot van dat liedje. :eyespop: Iemand met me eens?
Voor zij die niet weten waarover ik het heb:
http://www.youtube.com/watch?v=5wIfFGJoTjI |
dat meent ge niet :) Als klein kind was ik zo verslaafd an die track dat ik constant zelf de vinyl op de platenspeler legde om em te kunnen afspelen :) Zalig nrke toen en heb daar echt een hele tijd zot van geweest :)
edit: da clipke is echt freaky :eyes: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by ConFig
Als klein kind was ik zo verslaafd an die track dat ik constant zelf de vinyl op de platenspeler legde om em te kunnen afspelen :) |
Er was een 22 minuten versie van dat liedje, dus was je weer een tijdje stil. :D
Hunne live act: http://www.youtube.com/watch?v=5c81X6BiI0Y :eyes:
Echt schitterend prehistorisch. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Er was een 22 minuten versie van dat liedje, dus was je weer een tijdje stil. :D
Hunne live act: http://www.youtube.com/watch?v=5c81X6BiI0Y :eyes:
Echt schitterend prehistorisch. |
wij hadden zoon korte 6 minuten versie ofzo.. die 10 minuten was echt wat te lang voor me :clown: |
|
|
| Transara |
Hallo geliefde zuiderburen!
Het BETA forum aanbevolen gekregen, kom ik ff kennis maken. Loop al wel ff mee in de scene, maar tot nu toe weinig op fora geweest.
Hieronder vind je mijn introductie.
Salutekes!
Voornaam : Sarah
Leeftijd : 25
Woonplaats : Den Haag
Werk/Studies : Intercedente
Hobbies (buiten Trance) : snowboarden, surfen, zeilen
Favoriet (sub)genre : trance
Favoriet nummer allertijden : Shiver-Armin
Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, Ferry Corsten, Steve Lawler, Lucien Foort
Favoriete film(s) : Complotfilms zoals High Crimes
Wanneer begon trance voor jou? : 1999
Met welk nummer begon het? : Weet ik echt niet meer, ben pas de laatste jaren een beetje op nrs en dj's gaan letten, daarvoor was het allemaal hetzelfde voor mij, hahaha!
DJ je? : introles gehad van Loraine, errug leuk! Ga er zeker mee aan de slag
Produce je? : nee |
|
|
|
|