return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 
Stel uzelf voor (pg. 65)
View this Thread in Original format
Remofski
Zeker doen. Ik geloof bovendien dat de desbetreffende persoon tegenwoordig een beetje mankt.
Remofski
quote:
Originally posted by christina
de kans is klein, ik heb daar maar een paar maanden gezeten, nu stage, dus ni echt de kans om een naam als bulderlach te creëren. de bulderlach is een benaming voor remofski's aanhoudende lucht-in-de-darmen probleempje, maar hij schaamt er zich een beetje voor;)


De dag dat ik mij verlaag door een voet binnen te zetten in dat helle-oord dat Plantyn heet, zal 1 van de eerste tekenen van de Apocalyps zijn. In godsnaam: daar gebruiken ze smiley's in hun powerpoint-presentaties!
Krisix
En Comic Sans om zogezegd creatief te zijn. Tja, er lopen overal wel foute mensen rond :p.
Push2005
quote:
Originally posted by Remofski
De dag dat ik mij verlaag door een voet binnen te zetten in dat helle-oord dat Plantyn heet, zal 1 van de eerste tekenen van de Apocalyps zijn. In godsnaam: daar gebruiken ze smiley's in hun powerpoint-presentaties!


Hahaha
Progrez
quote:
Originally posted by Remofski
De dag dat ik mij verlaag door een voet binnen te zetten in dat helle-oord dat Plantyn heet, zal 1 van de eerste tekenen van de Apocalyps zijn. In godsnaam: daar gebruiken ze smiley's in hun powerpoint-presentaties!

Dat Plantijn veleer een kleuterschool is dan een hogeschool zal ik niet betwisten. Het is zo'n typische school zoals er in Vlaanderen tientallen zijn; veel te gemakkelijk en geleid door docenten die alle geloofwaardigheid verliezen door een gebrek aan professionalisme.

Toch vraag ik me af waar dat indianenverhaal van die smiley's vandaan komt. Ik zit er inmiddels toch twee jaar en ben het kleinood nog steeds niet tegengekomen.
Remofski
@Progrez: Hoorde het van een vriend van me die daar communicatiemanagement doet. Is geen indianenverhaal en is nog maar iets van een 4 maand geleden ofzo.
Fomas
Waarom zouden we smiley's enkel bannen uit powerpointpresentaties? De enkele keren dat die gele mormels niet geforceerd gebruikt worden zijn op retro- en acidavonden.
N.I.C.K.K.
Hallo ik ben Nick en ben nieuw hier

ik ben afkomstig van Genk maar woon nu in diepenbeek en ben 16 jaar

mijn favoriete dj is M.I.K.E. en liefst in de alias van ABSOLUTE,ik luister het liefste trance en progressive,maar af en toe luister ik ook graag naar lounge muziek

ik ben wel heel wat jonger dan de meeste hier maar ik ben dan ook een echte trance fan!
The_G0dfather
yo
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by N.I.C.K.K.


ik ben wel heel wat jonger dan de meeste hier maar ik ben dan ook een echte trance fan!

Shiiiit, gewoon even oud als mijn jongste zusje. I'm getting old :sadgreen:

The_G0dfather
ioo
netforce
Ik ben Thomas...door ons domineesje heb ik Ta leren kennen, en ik volgde het forum met haar mee, ik heb hier al gekende forummembers tegen gekomen ;-) ...
Mijn hobby is mijn werk geworden ( en nu mijn stress geworden).. dus moesten jullie voor eventueel jouw volgend feestje een drukker (of party-organisator) nodig hebben contacteer me maar ;-)

De muziekstijl waar ik van hou kan ik me terug vinden bij ons domi, en ons domi is weer trance aan het herontdekken ( mss tot haar spijt) ... ik geloof in electro, prog en house :-)

voila dat ben ik dus, nog vragen shoot ze maar...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 
Privacy Statement