|
Stel uzelf voor (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Ok, is er een probleem met mensen uit Wilrijk misschien? |
Nee, helemaal niet, maar toevallig 2 Tom's uit Wilrijk. Blackout zei da ook maar om te lachen :p |
|
|
| A-TOM-X |
Ok, is er een probleem met mensen uit Wilrijk misschien? |
|
|
| Bl@ckOut |
't is idd gewoon 2 tom's uit Wilrijk, that's all. Ge kunt den andere mss vervangen :)
Anyway, welkom. |
|
|
| A-TOM-X |
| Ah ok, nu begrijp ik het! :stongue: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Ge kunt den andere mss vervangen :) | :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| welgekomen, Tom nr 2 uit Wilrijk :p |
|
|
| Push2005 |
Er is jammergenoeg in mijn hart maar plaats voor 1 Tom  |
|
|
| domineesje |
 |
|
|
| FredNova |
Oh neeee... A-Tom-X :toothless
wel.com |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Er is jammergenoeg in mijn hart maar plaats voor 1 Tom |
 |
|
|
|
|