|
Stel uzelf voor (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| Welkom aan de nieuwe mensen :) |
|
|
| domineesje |
| nog een meid!! welkom |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Transara
Favoriet nummer allertijden : Shiver-Armin
|
Kijk Push, nog iemand met goeie smaak :D
Welkom trouwens Sarah :) |
|
|
| mellow_head |
| Welcome girly :cool: |
|
|
| Tiger777 |
Vers vrouwvolk ofwa? :wtf:
Welgekomen :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Transara
DJ je? : introles gehad van Loraine, errug leuk! |
:eek:
Arm kind, als je er ooit wil over praten, bij mij kan je steeds terecht voor een luisterend oor.*
BTW Welkom in het land van de 7 billekes en stoemp met peren!
*Sorry Loraine, de etter in mij was weer even sterker :clown: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
:eek:
Arm kind, als je er ooit wil over praten, bij mij kan je steeds terecht voor een luisterend oor.*
BTW Welkom in het land van de 7 billekes en stoemp met peren!
...
*Sorry Loraine, de etter in mij was weer even sterker :clown: |
en dan vraagt men zich hier af waarom er zo weinig meiden op het forum zitten :whip: :p
welkom aan al de nieuwelingen btw :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en dan vraagt men zich hier af waarom er zo weinig meiden op het forum zitten :whip: :p
|
Dan wil je al eens naar iemands problemen luisteren, krijg je van die vage insinuaties naar u hoofd geslingerd, schandaalig! Ik ben geshockeerd en vooral enorm enorm gekwetst!
ja onthoudt dat goed!
Ik ga nu van puur misere naar de fles grijpen, die heeft tenminste geen vooroordelen over mij |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Dan wil je al eens naar iemands problemen luisteren, krijg je van die vage insinuaties naar u hoofd geslingerd, schandaalig! Ik ben geshockeerd en vooral enorm enorm gekwetst!
ja onthoudt dat goed!
Ik ga nu van puur misere naar de fles grijpen, die heeft tenminste geen vooroordelen over mij |
:haha: :haha:
had je dat trouwens al niet gepland? :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
:haha: :haha:
had je dat trouwens al niet gepland? :p |
Nee eigenlijk had ik Kids Rythm N' Blues café moeten zijn met een lekkere Guinness maar heb besloten om thuis te blijven.
BTW worden mijn avond-activiteiten zo int oog gehouden? :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
BTW worden mijn avond-activiteiten zo int oog gehouden? :p |
ik ben een stalker, ik stalk mensen, ... Dat is wat ik doe :o
had ik dat nog niet gezegd? |
|
|
|
|