|
Stel uzelf voor (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Met zo een commentaar voorspel ik da gij ni meer dan een B cup hebt (of krom tette) :haha: :crazy: |
yeah stoer;)
is het ni gewoon genoeg da ik een meisje ben en 100% hetero en da tetten mij gewoonweg niks interesseren?:rolleyes: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by christina
yeah stoer;)
is het ni gewoon genoeg da ik een meisje ben en 100% hetero en da tetten mij gewoonweg niks interesseren?:rolleyes: |
If the shoe fits... |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by christina
yeah stoer;)
is het ni gewoon genoeg da ik een meisje ben en 100% hetero en da tetten mij gewoonweg niks interesseren?:rolleyes: |
let maar niet op hem, hijs een beetje gefrusteerd :clown: |
|
|
| mellow_head |
| Van originaliteit hebbe ze hier ook veel kaas gegete :toothless |
|
|
| pooley |
| ik ben geflateerd maar I only do women. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Van originaliteit hebbe ze hier ook veel kaas gegete :toothless |
Van vrouwen hebt gij precies ook niet veel kaas gegeten |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Van vrouwen hebt gij precies ook niet veel kaas gegeten |
Bwah zo'n knappe jonge god als mellow_head kan alle vrouwen krijgen he. :rolleyes: |
|
|
| Devil_Dante |
ty shadowkid
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^idd, TETTE!
golden boy al gezien enrico :stongue: |
Mlol natuurlijk. Eerste keer dat ik die gezien had was ik 14 ofzo... ik had in mijn broek gepist van het lachen. Echt een van de grappigste animes/mangas. |
|
|
| Soley84 |
Voornaam : Maarten
Leeftijd : bijna 22
Woonplaats : Bree - Limburg
Werk/Studies : 2e jaar Verpleegkunde
Hobbies (buiten Trance) : Brandweer, uitgaan
Favoriet (sub)genre : uplifting trance, progressive, techtrance
Favoriet nummer allertijden : Energy 52 - Café Del Mar
Favoriete DJ(s) : Jonas Steur, M.I.K.E., AvB, PVD
Favoriete producer(s) : Danjo & Styles, Jonas Steur
Favoriete film(s) : Ice Age
Wanneer begon trance voor jou? : rond 1995 erges
Met welk nummer begon het? : BBE - Seven Days And One Week & Faithless - Insomnia
DJ je? : voor't plezier op kleine-feestjes & fuifkes
Produce je? : nee |
|
|
| Antony |
welkom :)
binnenkort vet trouwfeesje in de buurt naart schijnt ;) |
|
|
|
|