|
Stel uzelf voor (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Pienlover
Woonplaats : afwisselend Middelkerke/St Niklaas
Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, Paul Oakenfold, Above and Beyond
Favoriete producer(s) :Andy Moore, MIKE, Airwave & Markus Shulz
|
Yay, eindelijk nog enen van Sint Niklaas, alee toch voor den helft :)
Hehe, woonplaats is hier ook afwisselend St Niklaas & Kust (Blankenberge meerbepaald)
Der komen gelijk veel peeps af van D4M, mooi om zien.
Nice music taste btw :)
En ook hi aan al de andere nieuwe peeps |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
als ge een beke verder kijkt dan uw neus lang is ziede der zelfs ene op deze pagina :p |
hehe |
|
|
| mellow_head |
| Domi shut your piehole! |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by christina
als ge mij echt wilt zien moet ge maar is gaan kijken op myspace.com/trancegirlie |
Jesus Christ, wat een belachelijke boel die MySpace, moet ge u eerst 100 keer inloggen eer ge effectief een bal kunt zien :mad: dikke hoerenes. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Domi shut your piehole! |
ik ben oud en wel genoeg om dat zelf te beslissen  |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Devilex
Mo-Do - Ein Zwei Polizei
|
Dat was in die tijd een hitje in onze school :) Ik heb die nog wel ergens op een cassette staan. |
|
|
| Dj LPG |
| nog is enen van mijn kanten ze;) welkom! |
|
|
| Devilex |
| Zit er hier al ff op mor da ier nog nooit ingevuld:) |
|
|
| dupondje |
Voornaam : Jean-Louis
Leeftijd : 18
Woonplaats : Hooglede (Bij Roeselare)
Werk/Studies : Toegepaste Informatica (HoGent)
Hobbies (buiten Trance) : Lief, Uitgaan
Favoriet (sub)genre : Progressive Trance
Favoriet nummer allertijden : Push - Universal Nation
Favoriete DJ(s) : Armin, MIKE, Markus Schulz
Favoriete producer(s) : MIKE, Airwave, ... (er is zoveel goed :))
Favoriete film(s) : Porn ? Nah niet echt favoriete film ;)
Wanneer begon trance voor jou? : 2001
Met welk nummer begon het? : Delerium - Silence (Twas allesinds in men kindertijd dat ik al voorkeur had voor de meer electro klinkende songs, en geen nigga music :p)
DJ je? : nop
Produce je? : nop |
|
|
|
|