|
Stel uzelf voor (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik zeg tegen iedereen (in mijn auto, meestal tegen mezelf dan... en dat gebeurt elke dag meerdere keren) 'wijf' tegen iedereen die achterlijk rijdt...ongeacht het geslacht. |
heb je een punt op |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik zeg tegen iedereen (in mijn auto, meestal tegen mezelf dan... en dat gebeurt elke dag meerdere keren) 'wijf' tegen iedereen die achterlijk rijdt...ongeacht het geslacht. |
ik zeg meestal "ajuin" met een antwerps accentje :D
da lucht ook al op als ik zo ne semmeleir voor mij heb rijden |
|
|
| Xilver |
Ik heb da met 't woordje "trut", da's ook ongeacht het geslacht. Maar ze irriteren mij eigenlijk best wel veel in 't verkeer. Vooral van die mensen die op 't middenste baanvak blijven rijden:
1. Vrouwen
2. Ouw peekes
3. Dikkenekken met BMW, Mercedes of Audi |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik heb da met 't woordje "trut", da's ook ongeacht het geslacht. Maar ze irriteren mij eigenlijk best wel veel in 't verkeer. Vooral van die mensen die op 't middenste baanvak blijven rijden:
1. Vrouwen
2. Ouw peekes
3. Dikkenekken met BMW, Mercedes of Audi |
Woord, NEGER ! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Woord, NEGER ! |
mijn woorden: fooraap, voze trekhaak en posa |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
ik zeg meestal "ajuin" met een antwerps accentje :D
|
Da zeggek meestal tegen mensen die domme dingen vragen of zeggen :) |
|
|
| Antony |
| bij mij ist meestal "hoer!" |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Antony
bij mij ist meestal "hoer!" |
of de westvlaamse variant bij ikke: oereu!
of : Matrasseu! |
|
|
| Antony |
| vinnek gewoon droog "hoer" beter :p |
|
|
| DJ_Progrezz |
Nogal nieuw hier dus ff voorstellen
Voornaam : Steven
Leeftijd : 17
Woonplaats : Meeuwen (Limburg)
Werk/Studies : 5de jaar Elektronica in Don Bosco Helchteren (opt moment ook vakantiewerk in de bouw)
Hobbies (buiten Trance) : om eerlijk te zijn is trance niet echt men hobbie :p maar ik speel handbal en voor de rest eigenlijk zowat hetzelfde als iedereen denk ik
Favoriet (sub)genre : Progressive House, Tech House, (Retro) Trance (ook wel wat tech-trance en progressive trance) en wat elektro en swedish mafia house kan mij ook wel bekoren
Favoriet nummer allertijden : onmogelijk om hierop te antwoorden eigenlijk, zal ik wat nummers opnoemen die altijd goed blijven
push - strange world
members of mayday - 10 to 1 (pvd mix)
...
Favoriete DJ(s) : James Holden, Sander Kleinenberg, Sasha,...
Favoriete producer(s) : DJ Nukem, D. Ramirez, Tony Thomas,...
Favoriete film(s) : Matrix 1, Lord Of The Rings, Scarface, Saving Private Rayn,...
Wanneer begon trance voor jou? : De interesse voor dj'n ergens eind 2005
Met welk nummer begon het? : Eerste platen waren:
DJ Fire - Religion
Steve Lawler - Out At Night
Quivver - Space Manoevres Part 3
DJ je? : tuurlijk
Produce je? : nog niet
Gooi aub geen zware of rotte dingen naar men hoofd hiervoor.
Dat was het ongeveer, feel free to comment or advise. [/QUOTE] |
|
|
| Tiger777 |
^^
Nee ze... wees welgekomen, jongeling :D |
|
|
| FredJen |
nieuw hier dus ik zal mezelf ook eens voorstellen e
Voornaam : Frederik
Leeftijd : momenteel 22
Woonplaats : Merchtem
Werk/studies : student, handelsingenieur
Hobbies(buiten Trance) : uitgaan, badminton, muziek luisteren, cinemake doen
Favoriete subgenre : uplifting
Favoriete nummer allertijden : Fred Baker - Confirmation
Favoriete klassieker: Junk Project - Control
Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, Fred Baker, M.I.K.E.,...
Favoriete producer(s) : Armin van Buuren
Favoriete film(s) : Star Wars, The matrix, american history X, american beauty,...
Wanneer begon trance voor jou? : ne juisten datum weet ik ni, maar zal zo een 3 jaar geleden zijn (dus ergens 2002-2003)
Met welk nummer begon het : het begon eigenlijk toen mijn vrienden mij meenamen naar een paar discotheken (een echt nummer is er dus ni)
DJ je? : Neen
Produce je? : Neen |
|
|
|
|