|
Stel uzelf voor (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Als ik een aspirine neem, ga je dan weg? |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by christina
jij maakt ook nooit fouten waarschijnlijk?
:D |
Goeike :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
op msn eh
|
lol uw profiel aangepast!!
ze is toch nog clever :haha: |
|
|
| Ronalien |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ronalien, hebt gij noxa? :stongue: |
Ja ;)
| quote: | Originally posted by anke
ik gebruik msn space maar dat is onhandig
en jij? |
Kun je dan misschien de url van je space geven? :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by domineesje
lol uw profiel aangepast!!
ze is toch nog clever :haha: |
Ze zou beter de edit-functie op dit forum es aanleren. |
|
|
| mellow_head |
| *sigh* zoveel bots hier... |
|
|
| A-TOM-X |
Voornaam : Tom
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wilrijk, Antwerpen
Werk/Studies : Bediende
Hobbies (buiten Trance) : Mijn zoontje en vriendin, film, internet, ...
Favoriet (sub)genre : Vocal trance
Favoriet nummer allertijden : Joe T. Vanelli feat Csilla - Play with the voice in Germany
Favoriete DJ(s) : Markus Schulz, M.I.K.E., ...
Favoriete producer(s) : M.I.K.E., Oliver Lieb
Favoriete film(s) : Back to the future trilogy, Casino, Goodfellas, The Breakfast Club
Wanneer begon trance voor jou? : 1994
Met welk nummer begon het? : Cherry Moon Trax: The house of house
DJ je? : Yep, in Illusion
Produce je? : neen |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Voornaam : Tom
Woonplaats : Wilrijk, Antwerpen
|
Ja lap, ene was nog ni genoeg |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Ja lap, ene was nog ni genoeg |
Hoezo? |
|
|
| A-TOM-X |
Ok, is er een probleem met mensen uit Wilrijk misschien? |
|
|
|
|