|
Stel uzelf voor (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Trouwens, om mij te vervangen moet ge eerst 3 jaar studeren om uwen Bachelor Sarcasm On Teh Intarweb te verkrijgen. |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by FredNova
Oh neeee... A-Tom-X :toothless
wel.com |
Op u was ik al aan het wachten Fretje! :disbelief |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Xilver
Trouwens, om mij te vervangen moet ge eerst 3 jaar studeren om uwen Bachelor Sarcasm On Teh Intarweb te verkrijgen. |
Als ik voor iets gaan is het ineens een MBA en niets minder! :cool:
Komt er vanavond iemand naar de Magic Party in Illusion trouwens???
Wordt een bomfeestje! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Als ik voor iets gaan is het ineens een MBA en niets minder! :cool:
Komt er vanavond iemand naar de Magic Party in Illusion trouwens???
Wordt een bomfeestje! |
er zijn nog mensen die moeten werken op maandag :p |
|
|
| Wildfir3 |
| Jep, en na twee weken verlof kan dat al eens pikken naar 't schijnt :o |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
Op aanraden van Tranceneesje me ook een keertje voorstellen zie...
Ik ben dus Thomas Hendriks,Woonachtig te Deinze en studerende te Gent in het 2e Bachelor BEM,specialisatiejaar Financien en Verzekeringen.19 lentes ben ik jong of oud,ge kiest zelf maar :)
Ik vorm samen met nog iemand een trance producers duo...En we hebben onlangs ons eerstje releasje vast,meer info vind je op: http://www.myspace.com/atptrance
byebye
PS:Ik zal aanwezig zijn op trancefusion en de beta party |
|
|
| Config |
| Welkom Thomas , mij ken je ook al ondertussen , tot op Trancefusion é ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Thomas @ A.T.P
Op aanraden van domineesje me ook een keertje voorstellen zie...
Ik ben dus Thomas Hendriks,Woonachtig te Deinze en studerende te Gent in het 2e Bachelaar BEM,specialisatiejaar Financien en Verzekeringen.19 lentes ben ik jong of oud,ge kiest zelf maar :)
Ik vorm samen met nog iemand een trance producers duo...En we hebben onlangs ons eerstje releasje vast,meer info vind je op: http://www.myspace.com/atptrance
|
Welkom :D en succes met het producen ;) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Als ik voor iets gaan is het ineens een MBA en niets minder! :cool:
Komt er vanavond iemand naar de Magic Party in Illusion trouwens???
Wordt een bomfeestje! |
beetje laat ma bon
twas een bomfeestje ;-)
welkom |
|
|
| CygnusX |
| Welkom Thomas en Tom ;) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Als ik voor iets gaan is het ineens een MBA en niets minder! :cool:
Komt er vanavond iemand naar de Magic Party in Illusion trouwens???
Wordt een bomfeestje! |
amai, een paar weken offline en inees zit den a-tom-x hiere....
een late yelkom jongeman em tot een van de volgende in den iloezjen ;) |
|
|
| TOR |
Welkom, Thomas :)
Welke setup gebruik je voor het producen? Mooie, warme sound lijk je te hebben. |
|
|
|
|