|
Stel uzelf voor (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| dJ renZo |
Voornaam : Robert
Leeftijd : 18
Woonplaats : Hooglede (Roeselare/West-vlaanderen)
Werk/studies : student, 1e jaar industrieel ingenieur
Hobbies(buiten Trance) : vriendin, muziek,
Favoriete subgenre : techtrance
Favoriete nummer allertijden : Push - universal nation, the mackenzie ft jessy - inocence
Favoriete DJ(s) : Piere
Favoriete producer(s) : Tocadisco, booka shade, Sander van doorn
Favoriete film(s) : /
Wanneer begon trance voor jou? : 2000, bij et horen van livesetje van Sensation Nederland
Met welk nummer begon het : Delerium - Silence (tiesto remix)
DJ je? : ja
Produce je? : Ja, maar nog lang ni professioneel
Favoriete drank? : Vodca-Redbull / Passoa-Pisang
Niet echt nieuw hier, gewoon nog es mijne account vanonder het stof gehaald :cool:
Wat meer info: Ben momenteel student aan het kahosl te gent, zelf afkomstig uit hooglede (naast Roeselare, West-Vlaanderen). In een ver verleden gingek nog naar the famous tussen torhout/roeselare, nu meer catacombes roeselare/revolution ingelmunster of partys in gent!
Draai zelf ook al bijna 3 jaar: begonnen in Trance, laatste jaar draaiek nu vooral electro, club, retro, meer die toestanden
p.s. sorry voor die meerdere posts, heb ze verwijdert, forum bleef hangen en ik als ongeduldigaard bleef maar drukken ;)
greets,
renZo |
|
|
| SiR TiBoR |
ik ben nieuw hier, zal mij ook ns voorstellen:
naam en voornaam: Thibault Thevissen
leeftijd: 18
Woonplaats : Alken (van Cristal Alken)
Werk/Studies : studies Handelsingenieur
Hobbies (buiten Trance) : waterpolo, andere sporten, films
Favoriet (sub)genre : uplifting, deep, vocal
Favoriet nummer allertijden : Svenson & Gielen - Twisted
Favoriete DJ(s) : Armin, Tiësto, Estuera, Johan Gielen
Favoriete producer(s) : Jonas Steur, Re:Locate, Armin
Favoriete film(s) : Kiss Kiss Bang Bang, The Godfather Trilogy, Spy Game
Wanneer begon trance voor jou? : 2000
Met welk nummer begon het : met Atlantis 2000, Universal Nation en Luvstruck
DJ je? : amateuristisch op pc en met iDeck (mengpaneel voor iPods)
Produce je? : Neen
Favoriete drank? : Westvleteren 12
da was het zon beetje |
|
|
| SiR TiBoR |
| blijkbaar iets mis gegaan met de copy paste die ik heb gedaan, de eerste twee regels moete natuurlijk weg |
|
|
| Jasperovitsj |
| Je kan je eigen posts editen ;) |
|
|
| Zehra |
kwou da juist posten
nog een HI'er :) welkom |
|
|
| Config |
zo zo, komt hier terug veel volk binnen ; welkom  |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by SiR TiBoR
Met welk nummer begon het : met Atlantis 2000 |
aaah :crazy: Waar is den tijd :D |
|
|
| Snelle69 |
hai folks! ff voorstelle want kben nieuw
naam: Bert
woonplaats: Houwaart, boeregat ni ver van Aarschot
leeftijd: 24
studies: afgestudeerd graduaat informatica
hobby's: aangezien ik rolstoeler ben, handbiken en andere sporten voor andersvaliden (skiën bijvoorbeeld :))
favoriete drank: Duvel (drank is den duvel en Duvel is den drank niwaar ;))
favoriete dj: Tiësto die ik al volg sinds 2000
de reden dat ik hier mij heb aangesloten is omdat het forum van dance4mation zo goed als dood is tegenwoordig.
nog vragen? pm me dan |
|
|
| Bertn |
| een naamgenoot met marginale nickname, kom er vooral bij! |
|
|
| Snelle69 |
| quote: | Originally posted by Bertn
een naamgenoot met marginale nickname, kom er vooral bij! |
verweet de pot de ketel uiteraard.. :p tis maar wa ge marginaal noemt natuurlijk é! ksleep die naam al tijdje mee dus voor u ga ik die zeker ni verandere ze! :D |
|
|
| Push2005 |
| Greg, bol het af met je fake-account :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Snelle69
de reden dat ik hier mij heb aangesloten is omdat het forum van dance4mation zo goed als dood is tegenwoordig. |
| quote: | Originally posted by Snelle69
ksleep die naam al tijdje mee dus voor u ga ik die zeker ni verandere ze! :D |
waarom is er dan geen "snelle69" op dance4mation? |
|
|
|
|