|
Stel uzelf voor (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
:toothless |
Mooi dat je de spits afbijt met een eigen foto! |
|
|
| mrcanon |
| Push, ge zijt nie tegen uwen hond bezig eh :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Kirederf
Hobbies (buiten Trance) : Cocktailtjes drinken |
wij gaan goed overeen komen :D |
|
|
| pooley |
Ahzo nieuw voer.
Mannekes, tijd om gedoopt te worden. |
|
|
| mellow_head |
| Amai Margaux gij zijt van Bilzen :) das twee min rijden van hier :p ik ben van Tongeren. |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Amai Margaux gij zijt van Bilzen :) das twee min rijden van hier :p ik ben van Tongeren. |
och!! ben overlaatst nog in de Velinx geweest. wel mooi daar. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Margaux
och!! ben overlaatst nog in de Velinx geweest. wel mooi daar. |
Wahaha Velinx! |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Meltoz
knake :o Klinkt ni goed imo :D ;) |
wth betekent da?:conf: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Welkom :)
En op dees forum is er zo'n slagzin als
PICS OR STFU !!! :toothless |
+1, iedereen gelijk voor de wet he:p |
|
|
| mellow_head |
| christina ik heb ook nog gene pic van u gezien, dus wa zit gij te +1'en? :mad: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by mellow_head
christina ik heb ook nog gene pic van u gezien, dus wa zit gij te +1'en? :mad: |
ooh ik heb een profielsite van mij gepost toen!
ma ja als gij te lui zijt om te klikken:o |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
christina ik heb ook nog gene pic van u gezien, dus wa zit gij te +1'en? :mad: |
als ge een beke verder kijkt dan uw neus lang is ziede der zelfs ene op deze pagina :p |
|
|
|
|