|
Stel uzelf voor (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| teknasia |
Mijn naam is Davy, 24j en van Zonhoven (tegen Hasselt), ben een hele tijd inactief geweest op het forum en in de muziekwereld in het algemeen, heb nu de draad terug opgepikt en voilla, hier ben ik terug :)
Velen zullen mij natuurlijk niet kennen, heb een aantal jaren geleden gedraaid op de Beta Party in Gent, ben ook meegeweest naar Ferry Corsten in de Versuz met een aantal beta-leden.
Ben zelf ook dj & producer (voorlopig nog onder mijn alias 'Vylix').
Heb mijn eigen dj-setup (2x Synq turntables en een Reloop mixertje) en produce-setup (Reason 4.0, Cubase SX, X-board 49 keyboard, M-audio Studiophile monitors en een Samson resolv 120a woofer)
Great to be back! :whip:
:) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by teknasia
Mijn naam is Davy, 24j en van Zonhoven (tegen Hasselt), ben een hele tijd inactief geweest op het forum en in de muziekwereld in het algemeen, heb nu de draad terug opgepikt en voilla, hier ben ik terug :)
Velen zullen mij natuurlijk niet kennen, heb een aantal jaren geleden gedraaid op de Beta Party in Gent, ben ook meegeweest naar Ferry Corsten in de Versuz met een aantal beta-leden.
Ben zelf ook dj & producer (voorlopig nog onder mijn alias 'Vylix').
Heb mijn eigen dj-setup (2x Synq turntables en een Reloop mixertje) en produce-setup (Reason 4.0, Cubase SX, X-board 49 keyboard, M-audio Studiophile monitors en een Samson resolv 120a woofer)
Great to be back! :whip:
:) |
Ik geloof dat ik thuis nog enkele producties van u op mijn PC heb staan. :) |
|
|
| teknasia |
Thx Remofski :)
| quote: | Originally posted by Real
Ik geloof dat ik thuis nog enkele producties van u op mijn PC heb staan. :) |
Ah den Real :)
Ja kan goed zijn hoor, wss die remix van Bent - As You Fall die ik op 9lives indertijd gepost had?
Ik ben tekn0w!z op 9L btw.
Ook nog altijd actief in de trancescène blijkbaar? :) |
|
|
| DJSfinx |
Voornaam : Lieven
Leeftijd : 25
Woonplaats : Beveren
Werk/Studies : Java Web Developer
Hobbies (buiten Trance) : DJ, scouts, sport, ...
Favoriet (sub)genre : progressive trance / house / elektro
Favoriet nummer allertijden : Energy 52 - Café Del Mar
Wanneer begon trance voor jou? : 1994 (eerste cdtje: XTC Music for the Mind Track 4)
Met welk nummer begon het? : Faithless - Insomnia
DJ je? : ja, beter gekend als DJ Sfinx :toocool:
Produce je? : nee
---
Hey, ik ben zoals je kan zien al een hele tijd bezig met Trance, het is dan ook altijd m'n favoriete genre gebleven. Helaas niet de meest favoriete muziek voor de doorsnee fuiven bij ons in de buurt, op fuiven draai ik dus meestal heel gevarieerd.
Thuis luister & mix ik het liefst progressive - dat gaat van trance tot house en elektro, maar toch vooral trance :D Ik hoop dat ik dit ooit ook eens voor een publiek kan doen dat dit meer apprecieert dan de gemiddelde fuifgangers hier in Beveren.
Draaien ben ik mee begonnen zo'n 10 jaar geleden, dat is tot nu toe beperkt gebleven tot feestjes voor vrienden, scouts & fuiven in het lokale jeugdhuis.
Sinds deze zomer heb ik me eindelijk m'n eigen materiaal aangekocht, hier staan een paar fotos.
Hoe zijn jullie als trance-dj ergens terecht gekomen? |
|
|
| Technophobia |
Voornaam : Steven
Leeftijd : 22
Woonplaats : Leuven
Studies : Industrieel Ingenieur
Hobbies (buiten Trance) : Fitness, games, muziek, etc...
Favoriet (sub)genre : Uplifting, progressive, non-vocal vooral.
Favoriet nummer vd moment: Ali Wilson - Pandora
Favoriete DJ(s) : Arnej, Markus Schulz, AvB, Super8&Tab, Cosmic Gate, Pryda,...
Met welk nummer begon het? : Darude - Sandstorm
DJ je? : ja
Produce je? : nee, maar zou wel willen :)
Zat mee op de bus naar Trance Energy. Kwam hier al geregeld eens kijken maar had nog geen account. Bij deze dus wél :).
Zo word de Belgische community nog eens wat groter :p |
|
|
| MikeVee |
Een mede-Leuvenaar nog wel.
Welkom :) |
|
|
| Magewout |
Kan me niet herinneren dat ik hier ooit in gepost heb, dus hierbij:
Wout, 21 jaar, al een tijdje een hevige Trance fan. Kan helaas niet DJen of producen maar als iemand in de buurt van Gent me de edele kunst van het draaien wil aanleren, feel free to contact me!
Voornaam : Wout
Leeftijd : 21
Woonplaats : De Pinte, bij Gent
Werk/Studies : Geneeskunde
Favoriet (sub)genre : Uplifting trance (de melodische soort ala Andy Blueman, tech-trance
Favoriet nummer allertijden : Moeilijk te zeggen.. hele hoop favoriete nummers maar niet 1 speciaal
Favoriete DJ(s) : Sean Tyas, Simon Patterson
Favoriete producer(s) : Andy Blueman, Ferry Corsten, Sean Tyas
Favoriete film(s) :
Wanneer begon trance voor jou? : weet niet meer
Met welk nummer begon het? : Universal Nation of Flight 643, zoiets
DJ je? : nee maar wil het wel leren
Produce je? : neen maar zou wel graag eens samen zitten met bepaalde producers |
|
|
|
|