|
Stel uzelf voor (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| xcape |
Voornaam : Laurens
Leeftijd : 17
Woonplaats : Neerpelt, (in't Noorden van) Limburg
Werk/Studies : Studeer industrieel ingenieur in groep T leuven
Hobbies (buiten Trance) : Sport, uitgaan ,reizen , fun maken met vrienden ,computers
Favoriet (sub)genre : uplifting trance
Favoriet nummer allertijden : pound &harris :formantera (bervoets en de goeij rmx)
Favoriete DJ(s) : AvB ,cosmic gate, marco bailey , tall paul
Favoriete producer(s) : Airwave, Ferry, MIKE, Airbase, ...
Favoriete film(s) :bad boys 2, the bourne identity
Wanneer begon trance voor jou? : 1996
Met welk nummer begon het? : robert miles -children
DJ je? : ja
Produce je? : ja
Website:www.cassa-and-xcape.tk |
|
|
| ZoriNn |
Voornaam : Nick
Leeftijd : 19
Woonplaats : Ekeren (Antwerpen)
Werk/studies : Ind. Ing. op de paardemarkt in antwerpen
Hobbies(buiten Trance) : Surfin' baby ( windsurfen ), Snowboarden, ..,pijnlijk aflopende weddenschappen met vrienden
Favoriete subgenre : Uplifting, progressive
Favoriete nummer allertijden : Fire and Ice - Souvenir de Chine
Favoriete DJ(s) : Pulser, Talla_2xlc, Matt hardwick, Arminvb,
Favoriete producer(s) : MIKE, Pulser, Hemstock & jennings
Favoriete film(s) : Hackers <-- angelina, uhu ;)
Wanneer begon trance voor jou? : kinda bumped into it, moeilijk te zeggen
Met welk nummer begon het : Open your eyes - Nalin Kane, Humate - Love Stimulation (pvd Love mix )
DJ je? : Neen
Produce je? : Neen
Favoriete drank? : Stella, Jupiler, Duvel (op de juiste manier) |
|
|
| Redostrike |
Voornaam : Jeffrey
Leeftijd : 16(Bijna 17)
Woonplaats : Berchem (Antwerpen)
Werk/studies : Elektriciteit in SPIA (op het kiel)
Hobbies: Trance, Programeren, Games.
Favoriete nummer allertijden : er zijn er veel.
Favoriete DJ(s) : Toby Emerson, Paul van dyk.
Favoriete film(s) : Hackers Natuurlijk.
Wanneer begon trance voor jou? : Pff, op internet een paar LEGAALE mp3's gedownload.
Met welk nummer begon het : Toby Emerson - Drifter
DJ je? : Ja, (fruity loops telt dat)
Produce je? : NOPE
Favoriete drank? : Cola Vanille.
Favoriete Eten? : Pizza, Frieten.
Favoriete Game: Momenteel MOHAA (maar als ik echt moet kiezen UPLINK)
Ik hoop dat ik hier een hele leuke tijd ga beleven. |
|
|
| Lolo |
Voornaam : Lolo
Leeftijd : 25
Woonplaats : Schaarbeek, Brussel
Werk/Studies : slechte platen,dag en nacht maken ;-)
Hobbies (buiten Trance) : Goede muziek en film in't algemeen
Favoriet (sub)genre : Progressive & Vocal
Favoriet nummer allertijden : BT - Flaming June
Favoriete DJ(s) : Sasha, Diggers, en toch onze YDR (hij is en blijft een van de beste dj's in europa voor mij)
Favoriete producer(s): BT, Tom Holkenborg, Trevor Horn, Pierre Jaconelli
Favoriete film(s) : Forrest Gump
Wanneer begon trance voor jou? : 1992
Met welk nummer begon het? : Age of Love- The Age of Love
DJ je? : Ja af en toe maar ik ben slecht ;-)
Produce je? : Ja af en toe maar ik ben ni zo goe! ;-)
En mercikes aan iedereen op die forum. Kzie da'k toch es in een paar hun favoriete producer's lijst zit, vind ik heel aangenaam.
Veel succes allemaal.
Loloke |
|
|
| zonno21 |
Voornaam : Jan ( Zonno voor de vrienden )
Leeftijd : 25
Woonplaats : Burcht ( Antwerpen )
Werk/studies : leerkracht geschiedenis en aardrijkskunde in 4-5-6 middelbaar
Hobbies(buiten Trance) : op café gaan met maten, fantasy en role-playing games, tennis, squash, badminton
Favoriete subgenre : uplifting trance, retro ( eigenlijk alles wat me happy maakt of doet zweven )
Favoriete nummer allertijden : zovele, te beginnen met energy 52 -café del mar, Technolab - New fusion, Three Drives - Greece 2000, Scorpio Rising - Nagasaki, Dave Davis - Transfiguration en zeker ook Blue Alphabet met Quixotism, Cybertrance en Genetic Trance. Meer recent : William Hawk - Sunrise (Beyond Remix )( een nummer dat ik nooit in auto mag opzetten, want ik sluit vanaf 3.15min steeds mn ogen en spreid mn armen :D )
Favoriete DJ(s) : Yves De Ruyter, M.I.K.E., AvB
Favoriete producer(s) : M.I.K.E. , Kai Tracid
Favoriete film(s) : Robin Hood : Men in Tights, Memento, Shawshank Redemption,...
Wanneer begon trance voor jou? : pfff, 1992 ? 1993 ?
Met welk nummer begon het : Age of Love, dan naar rave met vooral Ultrasonic - Annihilating Rhythm ( zalig nummer!! )
DJ je? : Nope
Produce je? : Wish I could :D
Favoriete drank? : Delirium Tremens ( blond bier van hoge gisting ) |
|
|
| arj1o1 |
ik kom hier nu zo vaak zal ik mezelf ook maar voorstellen:
Voornaam : Arjen
Leeftijd : 17
Woonplaats : Dinther, bij Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
Werk/Studies : VWO E&M, werk: C1000 HAEVE!!
Hobbies (buiten Trance) : computer, vriendin, hockey
Favoriet (sub)genre : G&D style
Favoriet nummer allertijden : ik zou het echt niet weten
Favoriete DJ(s) : als ze maar lekker draaien
Favoriete producer(s) : Gabriel and Dresden
Favoriete film(s) : Fallen
Wanneer begon trance voor jou? : 1999
Met welk nummer begon het? : Cygnus X - Superstring
DJ je? : nee
Produce je? : nee |
|
|
| LeonB |
Voornaam : Leon
Leeftijd : 23
Woonplaats : Elspeet bij Apeldoorn, Nederland
Werk/Studies : Universiteit Utrecht/Planologie, Producer, Barman, DJ
Hobbies (buiten Trance) : Produceren en DJen, af en toe een balletje trappen
Favoriet (sub)genre : alles tussen trance prog en techno...
Favoriet nummer allertijden : the age of love - the age of love
Favoriete DJ(s): none
Favoriete producer(s) : none.. als ik er toch een moet noemen: airwave.
Favoriete film(s) : 6th sense oid
Wanneer begon trance voor jou? : de 1e helft van de jaren 90
Met welk nummer begon het? : ik denk met the age of love - the age of love
DJ je? : ja
Produce je? : ja -> Subsphere producties gaan uitkomen bij Bonzai, daarnaast zijn er al wat remixen uit bij Captivating en ASOT. Daarnaast meer stevige trance bij FTM records zeer binnenkort, onder het alias Mindsensationm en trancy spul bij Bonzai gewoon onder Leon (eerste plaat volgend jaar ergens denk ik, incl fire&ice remix). Meer dingen volgen nog wel denk ik :) |
|
|
| VJ-LuPuS |
Voornaam : Joris
Leeftijd : 22
Woonplaats : Vilvoorde
Werk/Studies : Resident VJ @ Club Versuz Hasselt
Hobbies (buiten Trance) : hobby = werk :-)
Favoriet (sub)genre : trance
Favoriet nummer allertijden : Cafe del mar maybe, moeilijk...
Favoriete DJ(s) : PvD
Favoriete producer(s) : PvD, Blank & Jones
Favoriete film(s) : Te veel om op te noemen
Wanneer begon trance voor jou? : 1998
Met welk nummer begon het? : Al lang vergeten...
DJ je? : yup
Produce je? : yup |
|
|
| Meltos |
Voornaam : Tom
Leeftijd : 23
Woonplaats : Kampenhout
Werk/Studies : Voortgezette opleiding Management(LUC - Diepenbeek)
Hobbies (buiten Trance) : Vriendin, op stap gaan of rustig iet drinke, zaalvoetbal, ...
Favoriet (sub)genre : Uplifting / Vocal Trance, Progressive
Favoriet nummer allertijden : William Orbit's - Barbers Adagio fo Strings
Favoriete DJ(s) : Armin, Tiësto, Ferry, ... => MAGIK 3!!
Favoriete producer(s) : Gabriel and Dresden, Armin, Ferry , Airwave, M.I.K.E., Rank 1, Airbase, ...
Favoriete film(s) : Nie echt ne uitschieter, ma misschien de BOND (Sean Connery) films van vroeger...
Wanneer begon trance voor jou? : 1998
Met welk nummer begon het? : Push - Universal Nation
DJ je? : Yep
Produce je? : Nope
Kippevelmomenten : TIC, Sensation White 2003 en elke donderdagavond "A State of Trance"
Favoriete Platenlabels : Armada (A State of Trance, Armind, Bandung, Soundpiercing, Club Elite...)Lost Language (RIP), Black Hole (Magik Muzik,...), Bonzai Music, ID&T,... => especially UK and NL minded :D |
|
|
| TranceWarp |
Greetzzzz
Miljaar ....
Als'k da hier goe bezie dan ben ik hier den oudste ... :nervous:
Allez swoit ik ga men best doen om da es in te vullen eh :D
Voornaam : Chris
Leeftijd : Oud .. Zeer oud .. zeg maar Opa tegen me
Woonplaats : Gent
Werk/Studies : ik werk als ik goesting heb
Hobbies (buiten Trance) : Computer, remixen, tekenen ( tussen de lijntjes kleuren ) skatin, vrouwen ( als ik de kans krijg )
Favoriet (sub)genre : Trance ( non com )
Favoriet nummer allertijden : Adiago for strings
Favoriete DJ(s) : mezelf ( effe dikke nek uithangen se )
Favoriete producer(s) : geen
Favoriete film(s) : Stargate ..allez alles wa met SF te maken heeft
Wanneer begon trance voor jou? : pffft ... toen ik een jaar of 11 was maar dat was toen geen Trance ( Jean Michel Jarre )
Met welk nummer begon het? : Oxygene
DJ je? : ja
Produce je? : ja
Wrom ik nog nen Junior ben, is omdat ik er een tijke vantussen ben geweest, ongeveer een jaartje.
Greetahzz
Addict of Trancewarp |
|
|
| lievez |
Voornaam : Kevin
Leeftijd : 18
Woonplaats : Oudegem (D'monde)
Werk/Studies : Student Informatica 1e jaar
Hobbies (buiten Trance) : PC / Feesten / DJ / Amuseren maw
Favoriet (sub)genre : Trance / Groove
Favoriet nummer allertijden :
Favoriete DJ(s) : Armin
Favoriete producer(s) : G&D / MIKE
Favoriete film(s) : Ace Ventura / Snatch...
Met welk nummer begon het? : Dunno
DJ je? : ja
Produce je? : nog niet :)
nu dak op school me de laptop zit ebbek meer tijd om te zeveren op 't forum :)
btw elo fuse ;) |
|
|
| Oblivion |
zo , ben hier al een tijdje geregistreerd maar nog niet echt actief gepost (shame on me :eyes: )
maar ga er nu toch speciaal de moeite voor doen se ! gisteren wat TA mensen leren kennen in de versuz (tiesto) en moet zeggen , toffe bende!
maar bon here goes :
Voornaam : Robin
Leeftijd : 20
Woonplaats : Eppegem
Werk/Studies : 1e lic Handelswetenschappen : Algemeen Management > Marketing Management
Hobbies (buiten Trance) : trance ;) ,DJ,pc,gaming, tekenen (hoewel al ff geleden),uitgaan, film ...
Favoriet (sub)genre : uplifting trance
Favoriet nummer allertijden : DJ Tiësto-Magik Journey
Favoriete DJ(s) : Tiësto , Armin van Buuren
Favoriete producer(s) : M.I.K.E. , Airwave , Leeroy , ...
Favoriete film(s) : goh der zijn er zoveel dak zalig vind
Wanneer begon trance voor jou? : 2000
Met welk nummer begon het? : Svenson & Gielen - Twisted
DJ je? : ja
Produce je? : beginselen :)
zo , dat is zowat mn korte fiche, als er nog vragen zijn stel ze gerust! |
|
|
|
|