|
Stel uzelf voor (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Uhhu. Sausage fest ahoy... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
lol, een nieuwe vrouwelijke BeTA en de mannen worden hier gek :p |
't is wreed, 't is wreed |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by TOR
lol, een nieuwe vrouwelijke BeTA en de mannen worden hier gek :p |
zijn er hier dan zo weinig? |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by christina
zijn er hier dan zo weinig? |
Ja |
|
|
| Jasperovitsj |
| En de meesten daarvan zijn dan ook nog eens bezet ook. Dus vandaar de frustratie :p |
|
|
| christina |
| haha, dus ik ben uniek?:p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by christina
haha, dus ik ben uniek?:p |
Aurélie was dacht ik de enige vrouwelijke single, hier op het forum. |
|
|
| Push2005 |
| Moooooore girls needed here !!! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by christina
haha, dus ik ben uniek?:p |
nu zul je de mannen nog gekker maken hier :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Aurélie was dacht ik de enige vrouwelijke single, hier op het forum. |
eeeeeeeeeeeeeeei
christina is zoals ze al had gezegd: uniek! |
|
|
| speentje |
| ik vond dat Dries er toch verdacht bronstig uit zag daar in La Rocca :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by christina
nu wel:D
en welke foto's dan wel?;) |
Cool:)
Al die met een beetje ruis; de derde iets minder. Ze zijn suggestief en mooi. En die vierde ook :cool:
| quote: | Originally posted by Zehra
:wtf: |
:eyespop: |
|
|
|
|