|
Stel uzelf voor (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| DJ YVES |

Naam : DJ YVES
Stijl : Trance, progressief Trance , Hard-Trance , Retro
Studies : Laatste jaar Bachelor in Autotechnologie optie schade & ongevallenexpertige |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Foottappen is uit, it's all about the headnodding! |
:)
ach gewoon doen waar ge u het best bij voelt!!  |
|
|
| Tijne |
Ben hier in feite al wel een paar jaar lid, maar nog nooit echt actief geweest, dus bij deze... nen trancelover uit de mean streets van roeselare :D
Voornaam : Martijn
Leeftijd : 21
Woonplaats : Roeselare
Werk/Studies : Verkoper/Vertegenwoordiger
Hobbies (buiten Trance ) : Lopen, powertrainen, vreemde talen, fotografie, reizen,...
Favoriet (sub)genre : (progressive) trance, (oude) techno, r&b, oude belgische trance (at the villa, extreme, ...)
Favoriet nummer allertijden : At The Villa People - Open your eyes
Favoriete DJ(s) : Phi-Phi, Michael Forzza, Paul van Dyk, Menno de Jong,...
Favoriete film(s) : Blow, The Godfather films, Scarface, Pulp Fiction, Boondock Saints, Fear & Loathing In Las Vegas, ...
[u]Wanneer begon trance voor jou? : 1997
Met welk nummer begon het? : At The Villa People - Open your eyes
DJ je? : ja (amateuristisch en voor eigen plezier)
Produce je? : ja (wederom, den amateur van dienst :D)
Tijne (dien mé den grootsten smile :D) @ cityparade ->  |
|
|
| Bertn |
Hehe, ne vertegenwoordiger uit Roeseltown, cool.
Wa verkoopt ge? |
|
|
| Config |
| oei, concurrentie :p |
|
|
| countcobolt |
ok
even vlug voorstellen. Ik ben Steve uit Gent (origineel brugge:) ). Ik ben reeds jaren met muziek bezig en ergens in het middelbaar in de trance belandt. Naast trance ben ik ook hevige fan van the futurepop/electro/ebm en soms wat TEBM (inderdaad een donker kantje, nl de gothic scene). Voor de rest hou ik me bezig met mijn eigen project.
Vragen? Stel ze maar
grtz
S. |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by countcobolt
ok
even vlug voorstellen. Ik ben Steve uit Gent (origineel brugge:) ). Ik ben reeds jaren met muziek bezig en ergens in het middelbaar in de trance belandt. Naast trance ben ik ook hevige fan van the futurepop/electro/ebm en soms wat TEBM (inderdaad een donker kantje, nl de gothic scene). Voor de rest hou ik me bezig met mijn eigen project.
Vragen? Stel ze maar
grtz
S. |
Welkom Steve.
Wat houdt dat project in waarover je het hebt? |
|
|
| countcobolt |
Hey,
bij United and identified probeer ik wat een brug te slaan tussen de (goth) electro/futurepop maar dan met (soms cliche) trance soundinvloeden. Bijvoorbeeld ga ik vaker gebruik maken van rustiger beats e.d. Maar dan in tegenstelling tot de vocal trance is het (mijn) mannenstem.
Indien interesse, dan pm ik je wel eens de link naar mijn nearly finished stuff.
grtz
Steve |
|
|
| TOR |
Hier zie, Steve Caster!
Je hebt nog ergens een goa-cd van mij liggen :p |
|
|
| countcobolt |
| in alle eerlijkheid, hmmm, kzou eens moeten zoeken :p |
|
|
|
|