|
Stel uzelf voor (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| rob_intuition |
Hallo allemaal :)
Effe voorstellen dan maar
Ik ben Rob uit het zuiden van Nederlands Limburg, vlakbij maasmechelen.
Ik ben agent/manager van Solarize Agency waar we o.a. Leon Bolier, Galen Behr aka Passiva en CLiff Coenraad onder contract hebben.
Ook doen we de Intuition Events organiseren samen met Menno de Jong.
Nja, verder ben ik een trance fanaat net zoals iedereen hier :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| ^was het naar u dat we moesten mailen ivm die wedstrijd op clubcharts? :) |
|
|
| rob_intuition |
ja, dat ben ik ook ja :),
review er platen, en doe zo nu en dan een prijsvraagje regelen :) |
|
|
| domineesje |
| welkom aan de nieuwelingen :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by rob_intuition
ja, dat ben ik ook ja :),
review er platen, en doe zo nu en dan een prijsvraagje regelen :) |
ah mooi, welkom
en de anderen ook natuurlijk :) |
|
|
| diddi |
Welcome children of trance!
:p |
|
|
| Mr_Pedro |
Hello, ik ben nieuw hier. Heb de laatste weken eigenlijk zowat de trance herontdekt. Klinkt misschien wat raar, maar was vooral verzeild in house, groove, club (wat ik nog steeds heel erg graag hoor) en zo omdat de meeste discotheken en media (bedoel dan vnl. tv/radio) dat ook aanbieden. Maar na het horen van enkele sets, Intuition Radio, ASOT, toch "terug de oude geworden"... :D Al ben ik altijd grote fan geweest van Airwave, Mr Sam & Fred Baker, enz...
Voornaam : Pedro
Leeftijd : 22
Woonplaats : Destelbergen (bij Gent)
Werk/Studies : Student Public Relations
Hobbies (buiten Trance) : voetbal, wielrennen, uitgaan, computer, ...
Favoriet (sub)genre : uplifting
Favoriet nummer allertijden : Yellow Screen - Out of Time, Lotus - Within or Without You
Favoriete DJ(s) : op dit moment Jonas Steur
Favoriete producer(s) : Airwave
Favoriete film(s) : -heb ik niet echt-
Wanneer begon trance voor jou? : rond 1996 denk ik
Met welk nummer begon het? : ik lees hier veel Robert Miles - Children, dat zal ook bij mij zoiets zijn, vermoed ik
DJ je? : nee, lukt me niet :D
Produce je? : nee |
|
|
| FCB_Fanatic |
| welgekomen Mr_Pedro en de andere nieuwelingen :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
welgekomen Mr_Pedro en de andere nieuwelingen :) |
FCB, gij zijt toch degenen met het FCB-truike met wie ik zondag tijdens Ferry/Armin nog heb staan praten he? Had u iets jonger dan 25j geschat, vandaar dat ik toch ff twijfel :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
FCB, gij zijt toch degenen met het FCB-truike met wie ik zondag tijdens Ferry/Armin nog heb staan praten he? Had u iets jonger dan 25j geschat, vandaar dat ik toch ff twijfel :) |
uw twijfel is terecht :) , kheb em ook gezien en der effe mee geproken, kmeen dat em een jaar of 19 was en hij was ook van Bocholt. Hij heeft mij trouwens ook verteld dat em samen met jonas nog naar het intuition summer event zou gaan binnekort
tot mijn eigen grote verbazing is er dus nog een Club Brugge supporter EN Trance liefhebber in Bocholt :eyes: :p |
|
|
| eieregooie |
| En ik maar denken dat het voor FC Barcelona stond :toothless |
|
|
| X-Tune |
| Uitgaan met een voetbaltruitje? :nervous: |
|
|
|
|