|
Stel uzelf voor (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
zo zou ik mn kinderen toch nooit noemen :o |
ga naar huis 'marina' |
|
|
| mellow_head |
Anke zou zich beter introduceren. Zie het al voor mij...
Hobby's: voor X-Tune uitgeven, tippelen, etc. :happy2: |
|
|
| anke |
eh?
wil je zeggen dat marina ben? :nervous: |
|
|
| anke |
| ik heb wel meer klasse zunne :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
ik heb wel meer klasse zunne :D |
als ge zoveel klasse hebt hee, zeg je niet wat je hierboven zei! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by anke
ik heb wel meer klasse zunne :D |
Kzie der anders alleen maar 'loempigheid' afschijnen |
|
|
| FCB_Fanatic |
Welkom Ronny :)
en nee, geen welkom aan u Anke, ge moet u eerst voorstellen :o :p |
|
|
| anke |
| dat is jullie probleem |
|
|
| FCB_Fanatic |
dan zullen we zelf maar een poging wagen zeker :o
| quote: | Voornaam : Anke
Leeftijd : ?? (30 augustus ???)
Woonplaats : België
Studies : Verpleegkunde
Hobbies (buiten Trance) :
Favoriet (sub)genre :
Favoriet nummer allertijden :
Favoriete DJ(s) :
Favoriete producer(s) :
Favoriete film(s) :
Wanneer begon trance voor jou? :
Met welk nummer begon het? :
DJ je? :
Produce je? :
|
|
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
dan zullen we zelf maar een poging wagen zeker :o |
| quote: |
Voornaam : Anke
Leeftijd : ?? (30 augustus ???)
Woonplaats : België
Studies : Verpleegkunde
Hobbies (buiten Trance) :
Favoriet (sub)genre :
Favoriet nummer allertijden :
Favoriete DJ(s) : REGI
Favoriete producer(s) :
Favoriete film(s) :
Wanneer begon trance voor jou? :
Met welk nummer begon het? :
DJ je? :
Produce je? :
|
|
|
|
| anke |
- anke
- 30 augustus 1988
- belgie
- verpleegkunde
- shoppen,feesten,zingen,muziek,met vrienden zijn
- vanalles eigenlijk
- er zijn wel meerdere da ik goe vind
- dj wout
- Dirty Dancing !!!
- paar jaar geleden denk ik
- zombie nation kan me niet helemaal herinneren
- NEE
- begrijp vraag niet ma ik gellie ging me toch alles leren :D
nu CONTENT? :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
- begrijp vraag niet ma ik gellie ging me toch alles leren :D
|
of ge produceert :o |
|
|
|
|