|
Stel uzelf voor (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| Neooo |
| quote: |
Favoriete DJ(s): Furax, Jean, Shameboy, Zohra, Marco Bailey, Marco V, |
Zohra & Furax :toocool: ur kidding right?
En ge bedoelt toch de Dj Jean van Carat & Illusion, en niet de Dj Jean uit holland? |
|
|
| Antony |
| anders ga het weer moeilijk worden goe opgenomen te worden :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Neooo
Zohra & Furax :toocool: ur kidding right?
En ge bedoelt toch de Dj Jean van Carat & Illusion, en niet de Dj Jean uit holland? |
eej, DJ jean uit NL is wel de master met de skills hoor. :toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by W!m
Favoriete DJ(s): Furax, Jean, Shameboy, Zohra, Marco Bailey, Marco V, ... |
...
Must... resist... |
|
|
| Antony |
| kdenk da benny anders zen nieuwe handhaving al is ga moeten laten merken |
|
|
| Xilver |
Mja als hij het meent, breekt hij geen forumregels he. Fake accounts daarentegen.
De regels van de goede smaak breken is iets anders natuurlijk.
Alright, here's the deal in 't geval ge serieus zijt:
Furax is geen trance, dat is platte diarreejump. En platte diarreejump vinden we hier niet zo enorm fantastisch.
Manman, kzou inderdaad echt geen mod kunnen zijn, hier kan'k echt niet objectief zijn. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Alright, here's the deal in 't geval ge serieus zijt:
Furax is geen trance, dat is platte diarreejump. En platte diarreejump vinden we hier niet zo enorm fantastisch.
|
Zo grappig verwoord :')
Welkom alvast :p |
|
|
| Antony |
| diarree is toch altijd plat? |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Antony
diarree is toch altijd plat? |
Platte diarree = diamie omdat dat nog een toontje hoger is...
en ook wel welkom;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by W!m
...
|
welkom! |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Platte diarree = diamie omdat dat nog een toontje hoger is...
en ook wel welkom;) |
khebbem nu pas na 2de keer te lezen, lol :stongue: |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by W!m
... |
Welkom op het forum. :cool: |
|
|
|
|