|
Stel uzelf voor (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by De Geert
Voornaam : Ken |
dus gij noemt ken en uwe nick is de geert?:conf: :p |
|
|
| mellow_head |
| Ken is mss zn tweede geboortenaam :p |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Of "De Geert" is zijnen achternaam :conf: :o |
|
|
| domineesje |
doet er niet toe :wtf:
welkom!!! |
|
|
| Haroddin |
Nog nen burgie :) wel nen bouwkundigen :tongue2
Toevallig in Gent? |
|
|
| De Geert |
| jep, idd in Gent |
|
|
| Rommi |
Hoi!
Voornaam : Steven
Leeftijd : 20
Woonplaats : afwisselend Mechelen / Leuven :)
Werk/Studies : 1e jaar Toegepaste Informatica
Hobbies (buiten Trance) : DJ'ke spelen
Favoriet (sub)genre : al lang opgegeven met het in hokjes steken. Een nummer is goed of het is slecht, zo simpel is het ;)
Favoriet nummer allertijden : Stray Dog - Mirror,
Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, Jonas Steur, ..
Favoriete producer(s) : Airwave, Markus Schulz, Jonas Steur, ...
Favoriete film(s) : Fear & Loathing in Las Vegas, Donnie Darko, Jarhead, American Beauty, ...
Wanneer begon trance voor jou? : 1999 denk ik
Met welk nummer begon het? : Stray Dog - Mirror
DJ je? : ja
Produce je? : basis aan het opdoen, maar jammer genoeg geen tijd om er eens echt aan te beginnen momenteel.. alhoewel ik sta te springen :) |
|
|
| Push2005 |
Welkom ;)
Stray Dog - Mirror is wel een heel leuke plaat ja; ik ken wel niemand dat het heeft als favoriet of startnummer :) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Welcome :toocool:
BTW: Schone quote in uwe sig! |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Rommi
Hoi!
Voornaam : Steven
Leeftijd : 20
Woonplaats : afwisselend Mechelen / Leuven :)
Werk/Studies : 1e jaar Toegepaste Informatica
Hobbies (buiten Trance) : DJ'ke spelen
Favoriet (sub)genre : al lang opgegeven met het in hokjes steken. Een nummer is goed of het is slecht, zo simpel is het ;)
Favoriet nummer allertijden : Stray Dog - Mirror,
Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, Jonas Steur, ..
Favoriete producer(s) : Airwave, Markus Schulz, Jonas Steur, ...
Favoriete film(s) : Fear & Loathing in Las Vegas, Donnie Darko, Jarhead, American Beauty, ...
Wanneer begon trance voor jou? : 1999 denk ik
Met welk nummer begon het? : Stray Dog - Mirror
DJ je? : ja
Produce je? : basis aan het opdoen, maar jammer genoeg geen tijd om er eens echt aan te beginnen momenteel.. alhoewel ik sta te springen :) |
u heb ik precies al ergens gezien:D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Rommi
Hobbies (buiten Trance) : DJ'ke spelen
|
buiten trance? komt ier nu ni vertellen da ge als hobby Jump draait eh :stongue: nene, khebbem wel...
welkom :) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Rommi
Werk/Studies : 1e jaar Toegepaste Informatica
|
KHLeuven ? |
|
|
|
|