|
Stel uzelf voor (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| Codex |
Voornaam : Marco Vansteenland
Leeftijd : 19
Woonplaats : Leopoldsburg (Limburg)
Werk/Studies : Bijna werk , nog 2 maanden.. qua studie 7de jaar Design & Stijl Meubelen , houttechnieken
Hobbies (buiten Trance) : Uitgaan is vooral mijn hobby.
Favoriet (sub)genre : Up-lifting & Tech
Wanneer begon trance voor jou? : Erg vroeg , kan me er niet veel van herrineren maar in ieder geval ben ik ermee opgegroeid. Ik geloof dat het ergens rond 1998 was dat ik echt wel van deze muziek begon te houden. Wat wil je als je "Papa" elke dag de radio aanzette en toen nog een cassette erin stopte met Fiocco erop enzo haha!
Met welk nummer begon het? : Fiocco - Afflito (En dan geleidelijk aan meer & meer trance :))
DJ je? : Nog niet.
Produce je? : Ja , probeer toch het beste ervan te maken..
Buiten trance luister ik ook naar vrij veel andere muziek. :) Early Hardstyle & hardstyle (theracords hardstyle dan..) , hardtrance & nog veel meer...
Ook houd het buitenland me niet tegen om te feesten... tot nu toe is Parijs helaas het verste land.. maar daar zal snel verandering in komen :) |
|
|
| countcobolt |
eventjes opnieuw voorstellen...
Ik ben dus Steve, 28 jaar, origineel van Brugge maar woon nu in het verre Moerbeke Waas. Ik luister al jaren naar verschillende stijlen. Wat dance betreft ben ik het meest te bekoren door de dingen die oa op de trancemaster reeks staan. Ik ben niet echt aan muziek in vakjes stoppen dus heb ik geen idee onder welke stijl dit dan ook valt.
Ik maak zelf muziek, echter sinds de verhuis is mijn studio totaal niet klaar, dus ligt dat op een laag pitje. In case of questions, just ask
grtz
S. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by countcobolt
Wat dance betreft ben ik het meest te bekoren door de dingen die oa op de trancemaster reeks staan. Ik ben niet echt aan muziek in vakjes stoppen dus heb ik geen idee onder welke stijl dit dan ook valt.
|
Doe eens een wilde gok :p
J/k, welkom :) |
|
|
| countcobolt |
hehehe
had het over subgenre :D |
|
|
| ElRonDeCuba |
Voornaam : Vincent
Leeftijd : 14
Woonplaats :passendale
Werk/Studies : ASO
Hobbies (buiten Trance) : computer, vriendin, op stap gaan, film kijken, vissen
Favoriet (sub)genre : uplifting trance
Favoriet nummer allertijden : Push - universal nation
Favoriete DJ(s) : Above & beyond
Favoriete producer(s) : Gui Boratto
Favoriete film(s) : Pulp Fiction, Scarface,American Gangster, The godfather
Wanneer begon trance voor jou? : 2007
Met welk nummer begon het? : Markus Schulz feat. Departure - Without You Near
DJ je? : nee
Produce je? : nee |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Codex
Voornaam : Marco Vansteenland
Leeftijd : 19
Woonplaats : Leopoldsburg (Limburg)
Werk/Studies : Bijna werk , nog 2 maanden.. qua studie 7de jaar Design & Stijl Meubelen , houttechnieken
Hobbies (buiten Trance) : Uitgaan is vooral mijn hobby.
Favoriet (sub)genre : Up-lifting & Tech
Wanneer begon trance voor jou? : Erg vroeg , kan me er niet veel van herrineren maar in ieder geval ben ik ermee opgegroeid. Ik geloof dat het ergens rond 1998 was dat ik echt wel van deze muziek begon te houden. Wat wil je als je "Papa" elke dag de radio aanzette en toen nog een cassette erin stopte met Fiocco erop enzo haha!
Met welk nummer begon het? : Fiocco - Afflito (En dan geleidelijk aan meer & meer trance :))
DJ je? : Nog niet.
Produce je? : Ja , probeer toch het beste ervan te maken..
Buiten trance luister ik ook naar vrij veel andere muziek. :) Early Hardstyle & hardstyle (theracords hardstyle dan..) , hardtrance & nog veel meer...
Ook houd het buitenland me niet tegen om te feesten... tot nu toe is Parijs helaas het verste land.. maar daar zal snel verandering in komen :) |
Ah Parijs onafhankelijk? :D
welkom |
|
|
| MrPiccolicious |
Naam : Mr. Piccolicious
Leeftijd : 18
Woonplaats : Lanaken (Limburg)
Werk/Studies : Afgestudeerd Elektro-Mechanica, 1ste Jaar Bachelor lager onderwijs, weekendjob als Piccolo
Hobbies : DJ,muziek,
Favoriet (sub)genre : Elektro-House (eigenlijk bijna alles met een goeie beat tss de 128 en 134 BPM)
Met welk nummer begon het? : E for Elektro - Johnny Crocket
DJ je? : Ja, pas begonnen en probeer grote fuiven te doen. Nu alleen nog thuis of jeugdhuis e.d.
Produce je? Ben aan projectje bezig thuis op PC.
Wil je meer weten? Google mij gewoon :p
Ciao,
Mr. Piccolicious |
|
|
| Config |
| welkom! wa doej ier? |
|
|
| MrPiccolicious |
| Gewoon in contact komen met andere musiclovers ;) |
|
|
| Afterstyle © |
Voornaam : Tim
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen
Werk/Studies : Publiciteit
Hobbies (buiten Trance) : Music is my life
Favoriet nummer allertijden : Catapila - Void (Mr. Sam's The Heart Of Trance Remix)
Favoriete producer : M.I.K.E.
Wanneer begon trance voor jou? : '98-'99
Met welk nummer begon het? : goeie vraag
DJ je? : met pensioen
Produce je? : ja |
|
|
|
|