|
Stel uzelf voor (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
welkom
Edit: amai ik be is mijnen eersten:p |
|
|
| christina |
welcome:)
en ik ben de tweede:D |
|
|
| Stoffie |
Voornaam : Christophe
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berchem (Antwerpen)
Werk/Studies : Quality Control bij Bopack
Hobbies (buiten Trance) : PC, feesten, filmke, af en toe setje spelen
Favoriet (sub)genre : uplifting, vocal, progressive en groove
Favoriet nummer allertijden : push - the legacy , ferry corsten - punk
Favoriete DJ(s) : Ferry Corsten, Armin, Elof
Favoriete producer(s) : Ferry Corsten, Menno De Jong
Favoriete film(s) : Pulp Fiction, The Butterfly Effect
Wanneer begon trance voor jou? : 1997
Met welk nummer begon het? : Hoh, da weet ik ni meer just ze
DJ je? : ja, af en toe setje thuis dak online zet voor vriende
Produce je? : nee, maar ben er wel in geïnteresseerd |
|
|
| Kelly* |
De Stoffie se!!!! EINDELIJK! :whip:
welkom |
|
|
| domineesje |
Heb enorm moeten zagen ;) en eindelijk is er van gekomen :)
| quote: | | Produce je? : nee, maar ben er wel in geïnteresseerd |
toch al poging gedaan.? of ben ik nu verkeerd? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Stoffie
Woonplaats : Berchem (Antwerpen)
|
Welkom! :p welke buurt of straat? |
|
|
| whuke |
| quote: | Originally posted by Stoffie
Voornaam : Christophe
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berchem (Antwerpen)
|
Dag mijn maatje :D |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by domineesje
Heb enorm moeten zagen ;) en eindelijk is er van gekomen :)
|
nen echte Trance liefhebber en toch zo moeten zagen? :o
tttttsssssssssssss Stoffie toch! |
|
|
| Ataraxya |
Voornaam : Frederic
Leeftijd : 21 (1986) [in 2007]
Woonplaats : Sint Niklaas
Werk/Studies : atm. - Communicatie/Event Management in KHM
Hobbies (buiten Trance) : uitgaan met vrienden, mountainbiking(XC/downhill), jetskiing, zwemmen, computer, tennis, ...
Favoriet (sub)genre : uplifting trance, progressive trance en soms af en toe hard-trance / psy-trance(goa) / retro
Favoriet nummer allertijden : Push - Universal Nation (als #1)
Favoriete DJ(s) : MIKE, Armin Van Buuren, Jon O'Bir, Mike Foyle, Markus Schulz
Favoriete producer(s) : MIKE, Airwave, Nu-NRG, Perry O'Neil, Tiesto
Favoriete film(s) : Schindler's List, Black Rain, The Gladiator, Casino, The Last of the Mohicans, Equilibrium, Rain Man, Blow, Scarface, Saving Private Ryan, An Officer And Gentleman, Forest Gump, The Good Sheperd, Torrente 2
Wanneer begon trance voor jou? : hmmm 1996..?
Met welk nummer begon het? : Robert Miles - Children
DJ je? : nope
Produce je? : nope
Muziek genre waar ik niet van hou : Happy Hardcore/Jump & de meeste! RnB/Rap/Hip Hop & Salsa/Merengue/Latino.
A big HELLO! to all TranceAddicts and to the newcomers;) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Ataraxya
Werk/Studies : Communicatie/Event Management in KHM
|
eeeh ik heb net het laatste jaar communicatie/reclame daar gedaan:) |
|
|
|
|