|
Stel uzelf voor (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| DeRuben |
Voornaam : Ruben
Leeftijd : 18
Woonplaats : Antwerpen
Werk/Studies : Sociaal Technische Wetenschappen
Hobbies (buiten Trance) : Voetbal,, Computer
Favoriet (sub)genre : Vocal / tek trance
Favoriet nummer allertijden : Armin Van Buuren - Burned With Desire
Favoriete DJ(s) : Armin, Ferry Corsten, Thomas Bronzwaer
Favoriete producer(s) : M.I.K.E,, Airwave
Favoriete film(s) : /
Wanneer begon trance voor jou? : 2003
Met welk nummer begon het? : tiesto- traffic
DJ je? : ja
Produce je? : nee |
|
|
| Progrez |
| Luc, stop met uw fake accounts! :stongue: |
|
|
| DeRuben |
| quote: | Originally posted by Progrez
Luc, stop met uw fake accounts! :stongue: |
eum het is ruben ;)
en geen fake account :)
voor de rest met iedreen alles ok? |
|
|
| Remofski |
Voornaam : Remy
Leeftijd : 21
Woonplaats : Antwerpen
Werk/Studies : Politieke Wetenschappen @ Universiteit Antwerpen
Hobbies : uitgaan, pc, lezen, cafés bezoeken, studentenclub en muziek
Favoriet (sub)genre : Trance, Uplifting trance, Progressive trance, retro house & dance
Favoriet nummer allertijden : G & M Project - Sunday Afternoon (Nu NRG mix)
Favoriete DJ(s) : Above & Beyond, Nu NRG (Giuseppe Ottaviani), Alex M.O.R.P.H., Airwave, Menno De Jong, Ferry Corsten
Favoriete producer(s) : Zie hierboven + alle Anjunabeatsmannen en Push
Wanneer begon trance voor jou? : 2001 (1995)
Met welk nummer begon het? : Push - The Legacy (Onbewust vond ik als klein manneke Robert Miles in '95 ook wel mooi, niet wetende dat het trance was)
Favoriet eten: Pak friet met stoofvlees en mayonaise
Favoriet drank: Pils, vodka
DJ je? : Nope, geen talent ervoor
Produce je? : Van hetzelfde |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Remofski
Werk/Studies : Politieke Wetenschappen @ Universiteit Antwerpen
Hobbies : uitgaan, pc, lezen, cafés bezoeken, studentenclub en muziek
|
Ha, collega :)
| quote: | Originally posted by Remofski
Hobbies : uitgaan, pc, lezen, cafés bezoeken, studentenclub en muziek
|
PSW? |
|
|
| Remofski |
@Jasperovitsj: Ook in Antwerpen?
Heb bij PSW gezeten, maar ben geen actief lid meer dees jaar. Doe nog wel eens een cantusje mee hier en daar. Ik zit voor mijn 3e jaar bij de Wikings. |
|
|
| Jasperovitsj |
Yep, thesisjaar CW aan de UA. :)
En ik ben ook niet echt actief bij PSW, maar ik speel wel altijd mee met de students league voetbal. Gij waart er toevallig niet bij toen de Wikings ons met 10-2 ingeblikt hebben? :o |
|
|
| Remofski |
Heb er alleen van gehoord. Innige deelneming man. ;)
De Wikings zijn nu eenmaal beter in sport, valt niet veel aan te doen. PSW'ers zitten meer met hun neus in de boeken eh. :D
Hoe vlot het thesisjaar? |
|
|
| CygnusX |
| Nog eens iemand nieuw, dat is al weer even geleden :) Welkom Remofski! |
|
|
| Remofski |
Dag Christina. Mooi weertje, niet? :)
Dankje CygnusX, ken de site al langer, maar heb me nog maar net geregistreerd. |
|
|
|
|