|
Stel uzelf voor (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| jah die vierde foto is keimooi:D :tongue3 |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Uhhu. Sausage fest ahoy... |
:D kunne misschien dien liefdesstatus-poll effe trug opzoeken, verdubbeling van het aantal single vrouwen, das de moeite...
en welkom eh. |
|
|
| christina |
amai eigenlijk... zo'n ontvangst had ik echt wel ni verwacht:)
merci he:D |
|
|
| mrcanon |
| Welkom, mij hebt ge wel al gezien in La Rocca eh, stond 20 min ofzo vanvoor naast u bij Armin. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by speentje
ik vond dat Dries er toch verdacht bronstig uit zag daar in La Rocca :p |
Da kwam door mij Speen, Dries heeft een zwak voor mij :p, volgende keren zal ik toch een soepbord voor in mijn broek moeten meebrengen :toothless |
|
|
| Xilver |
| Ahja, meet pooley, BeTA's own unique cynical bastard :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Welkom, mij hebt ge wel al gezien in La Rocca eh, stond 20 min ofzo vanvoor naast u bij Armin. |
jaja kweet het nog;) vanvoor bij armin, of zeg maar op de EERSTE rij bij armin:toocool: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ahja, meet pooley, BeTA's own unique cynical bastard :p |
goe da ge mij waarschuwt:p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Da kwam door mij Speen, Dries heeft een zwak voor mij :p, volgende keren zal ik toch een soepbord voor in mijn broek moeten meebrengen :toothless |
gij wou mij perse altijd aanraken e... niet omgekeerd |
|
|
| Bunz |
| everybody loves dries ! |
|
|
| Kaidreas |
| ^bwhahahahahaha die komt in men sig :p |
|
|
|
|