|
Stel uzelf voor (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
Voornaam:Lobke (njah, heb die naam ook nie zelf gekozen.. Ben vant mannelijk geslacht voor de duidelijkheid, hoewel het voornamelijk 'n meisjesnaam is)
Leeftijd : 19
Woonplaats : Opoeteren (bij Maaseik, Limburg)
Werk/Studies : 1e jaar journalistiek aan Xios Hogeschool te Hasselt.
Hobbies (buiten Trance) : KRC Genk (héél vurige supporter, ne freak zowat :)), internetten, humor, me amuseren int algemeen,...
Favoriet (sub)genre : f*ck hokjes-mentaliteit!
Favoriet nummer allertijden : Delerium - Silence (Tiesto Remix)
Favoriete DJ(s) : Armin Van Buuren, Markus Schulz, Tiësto (in z'n goei dagen dan toch)
Favoriete producer(s) : MIKE, Armin Van Buuren, Markus Schulz, Gabriel & Dresden
Favoriete film(s) : Donnie Darko, American Beauty, Saw I,...
Wanneer begon trance voor jou? : Sinds Tiesto - Lethal Industry ben ik me meer en meer gaan verdiepen in de echte kwalitatieve trance, daarvoor luisterde ik zowat de meeste mainstrean EDM..
Met welk nummer begon het? : Sinds 2 Unlimited-No Limit ben ik EDM beginnen luisteren.. (was toen nog maar een jaar of zes)
DJ je? : Voor de fun wat met Traktor Studio draaien, maar dat valt volgens velen niet onder de noemer "Dj'en" ;)
Produce je? : Nopes
Welke muziekstijlen bevallen je nog buiten trance?: Groove, electro, house, techno... Zowat de mainstream-songs uit de meeste EDM-genres, behalve jump/hardstyle/hardcore, verder ook nog poprock à la Coldplay & U2..
Favorie uitgaangsplek: Versuz, Delite, Illusion, trance-events,..
Voila, na maanden inactief te zijn, heb ik me bij deze dan ook maar eens geintroduceerd als BETA.. :) Kwestie van eens wat meer tranceliefhebbers te leren kennnen, want die zijn er in mijn omgeving amper te vinden.. |
|
|
| Kirederf |
Voornaam : call me Fré
Leeftijd : 21
Woonplaats : Hove
Werk/Studies : Politieke Wetenschappen
Hobbies (buiten Trance) : Cocktailtjes drinken, TV kijken, et gras af rijden ;)
Favoriet (sub)genre : uplifting trance, tech-trance
Favoriet nummer allertijden : Energy 52 - Café del Mar (Nalin & Kane remix)
Favoriete DJ(s) : PvD, A&B,
Favoriete producer(s) : Solar Stone, Airwave, Vincent de Moor, Phynn,Jochen Miller, Sander van Doorn,...
Favoriete film(s) : The Count of Monté Cristo
Wanneer begon trance voor jou? : 1998-2000
Met welk nummer begon het? : Nalin & Kane - Open Your Eyes
DJ je? : een beetje
Produce je? : nope |
|
|
| Margaux |
Voornaam:Margaux
Leeftijd : 20
Woonplaats : Bilzen
Werk/Studies : laatste weken Rechtspraktijk op PHL: ja daar waar "studenten" belangrijk zijn (kuch kuch)
Hobbies (buiten Trance) : control dance
Favoriet (sub)genre : euhm vooral Trance & Progressive hé
Favoriet nummer allertijden : hooh das een moeilijke zeg! Der zijn er te veel gewoon.
Favoriete DJ(s) : ***Armin van Buuren***, Markus Schulz, Gabriel & Dresden, Matthew Dekay, ...
Favoriete producer(s) : Armin van Buuren, Markus Schulz, Gabriel & Dresden, Remy & Roland Klinkenberg
Favoriete film(s) : Finding Nemo, Armageddon, The usual suspects, American Beauty,...
Wanneer begon trance voor jou? : pff ergens 2003
Met welk nummer begon het? : For an angel indertijd en We're alive en Ligaya en daarna er verder ingerold.
DJ je? : I wish!!
Produce je? : idem
Welke muziekstijlen bevallen je nog buiten trance?: Groove,
Favorie uitgaansplek: euhm tegenwoordig is er niks fatsoenlijk meer. Gelukkig hebben we onze noorderburen met de Armada nights, Trance Energy, Armin Only,... maar tot nu toe vond ik de Heineken Music Hall het meest indrukwekkende (en de Amsterdam Arena erachter :eyespop: ongelooflijk gewoon!!!) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Margaux
...
Favorie uitgaansplek: euhm tegenwoordig is er niks fatsoenlijk meer. Gelukkig hebben we onze noorderburen met de Armada nights, Trance Energy, Armin Only,... maar tot nu toe vond ik de Heineken Music Hall het meest indrukwekkende (en de Amsterdam Arena erachter :eyespop: ongelooflijk gewoon!!!) |
Ik ben dit weekend eigenlijk voor de eerste keer in de HMH geweest, vond het ni echt speciaal, maar was wel ça va :) Leuke hollanders he :happy2: De Arena en de Gelredome vin'k net iets vetter :D
Gegroet op't forumpke :) |
|
|
| christina |
allé mannen! nog een vrouwelijke BETA!!!;)
ps: welkom:) |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by christina
allé mannen! nog een vrouwelijke BETA!!!;)
ps: welkom:) |
merci, ik kwam hier wel altijd zo eens kijken en nu had ik toch maar besloten om mij te registreren. Khad echt geen idee dat er toch nog zoveel tranceliefhebbers in belgië waren. Echt keichique!!! |
|
|
| Shadowkid |
| Welkom aan al de nieuwkomers :) |
|
|
| Antony |
| weer een single bij? begint hier wel den trend te worden dan eh :p |
|
|
| mrcanon |
Welgekomen, hoe meer vrouwen hoe meer deugd eh,
euh... vreugd :toothless |
|
|
|
|