|
Stel uzelf voor (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Remy onderscheidt zich niet meteen door zijn goede smaak van muziek. Inzake politieke discussies echter, is hij niet te versmaden. |
|
|
| Remofski |
Hehe, ik heb jou al anders horen spreken, Progrez. ;)
Ik kan er ook niet aan doen dat de trancemuziek voor jou gestopt is bij X-pander. :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Remofski
Ik kan er ook niet aan doen dat de trancemuziek voor jou gestopt is bij X-pander. :D |
:stongue: |
|
|
| Remofski |
| @Real: Ik snap de vraag precies niet. Alles is relatief? Remy=Remy? E=MC2? |
|
|
| Real |
Ik heb u ontmoet op ASOT300 en Tomorrowland vorige zomer. In gezelschap van Greg & Christina. Telkens onder invloed van enkele pintjes.
Kristof is de naam. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik wou nog vragen wie er juist onder de invloed van enkele pintjes was, maar dat antwoord kennen wel al :D :p |
|
|
| The_G0dfather |
| real drinkt trouwens niets :o |
|
|
| Remofski |
Aaaaaaaaaah. Srry Kristof, ik kende uwe nick ni.
Ik ben nooit erg onder invloed op trancefeestjes, het nekt het savoureren van de muziek. ;)
Jij gaat dus ook naar TE zie ik? |
|
|
| Real |
| Naar 't schijnt. Luc heeft me ingeschreven zonder mijn medeweten. :wtf: |
|
|
| Remofski |
Haha, super. Geen keuze dus zie ik. ;)
P.S.: Gelieve mijn vriendin niet lastig te vallen. :D |
|
|
|
|