|
Stel uzelf voor (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| vanoete |
Voornaam : Christof
Leeftijd : 18
Woonplaats : Brugge
Werk/Studies : archeologie
Hobbies (buiten Trance) : computer, tuinieren, uitgaan, muziek,...
Favoriet (sub)genre : uplifting trance, progressive
Favoriet nummer allertijden : junk project - control
Favoriete DJ(s) : Estuera, M.I.K.E., Armin, Marninx
Favoriete producer(s) : same als hierboven
Favoriete film(s) : de kleine szeemeermin?
Wanneer begon trance voor jou? : geen idee
Met welk nummer begon het? : geen idee
DJ je? : nee
Produce je? : nee
daarnaast kunnen jump/hardstyle/electro en minimal me ook nog bekoren :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Xilver
...
Must... resist... |
:p |
|
|
| Config |
| nog iemand uit Brugge zowaar, welkom |
|
|
| vanoete |
| jep, eigenlijk van Oostkamp, maar de meeste mensen weten dit toch niet zijn :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by vanoete
daarnaast kunnen jump/hardstyle/electro en minimal me ook nog bekoren :) |
Hebt ge teveel in't schuttershof gezeten ? :toothless |
|
|
| vanoete |
| nee, kheb daar niets verloren :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by vanoete
jep, eigenlijk van Oostkamp, maar de meeste mensen weten dit toch niet zijn :p | ja toch wel, ikzelf ben van Beernem
uw banner is te groot btw :p |
|
|
| _Jedi |
Ah welkom Vanoete!
Euhm... niet meteen de spaanse inquisitie aan den deze geven hé..
zen ingevulde namen van DJ's zijn al 1000 keren beter dan de W!m,
post diene hier nog iets eigenlijk?
Of heeft hij zen dopingstest niet overleeft? |
|
|
| vanoete |
ik heb eigenlijk een lichte voorkeur voor minimal en electro :)
Maar trance leunt daar nauw aan bij. Trouwens, what's in a name, nietwaar ;) |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by vanoete
ik heb eigenlijk een lichte voorkeur voor minimal en electro :)
Maar trance leunt daar nauw aan bij. Trouwens, what's in a name, nietwaar ;) |
What's in a name .. true.
Maar toch wekken deze genre's toch heel andere emoties op volgens mij,
tot nog toe bracht geen enkele minimal of electro plaat een ware sensatie van kippevel momenten bij me teweeg.
Het kan best aan mij liggen maar in trance vind ik altijd meer mezelf in terug(of dat nu progressive, neo, uplifting of net iets harder is) .
Met alle respect, maar geen minimal of electro brengt me van me stuk, doet je haast springen of gives you just a good feeling.
Moeilijk uit te leggen en bij iedereen is dat iets anders.. |
|
|
| Antony |
| kannek mij ook wel in vinden. en alsek al is weg ga, willek liever springen dan foottappen :p |
|
|
| Pumaz |
| Foottappen is uit, it's all about the headnodding! |
|
|
|
|