|
Stel uzelf voor (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Zehra
welkom! :)
mn beste vriendinneke :p
edit: ge moogt uw plaats innemen in mn sig... :p |
ik ben hier dan ook speciaal voor u he;) :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
ik ben hier dan ook speciaal voor u he;) :p |
STOEEEEEEEEREEEUUUUUUUUUUUUUUUHHHHH !!!!
Welkom :toocool: ... No armin-worshipping talk will be tolerated here :tongue2 |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Push2005
Welkom :toocool: ... No armin-worshipping talk will be tolerated here :tongue2 |
Daar hebben we donderdagavonden voor :) |
|
|
| TOR |
| welkom, leuk om je erbij te hebben :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hehe Erps-Kwerps. Funniest dorpsname ever. Toevallig bekend met Leen uit Erps-Kwerps? :) |
|
|
| speentje |
wat een meet&greet met speentje en TOR en wat andere BETA's (denken we hier maar aan onze allerliefste DRIES) op een La Rocca avondje niet allemaal kan doen met een mens :)
welcome! Christina :toothless |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hehe Erps-Kwerps. Funniest dorpsname ever. Toevallig bekend met Leen uit Erps-Kwerps? :) |
wat is die haar achternaam? want er zijn er verschillende in erps-kwerps:) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by christina
wat is die haar achternaam? want er zijn er verschillende in erps-kwerps:) |
Devarrewaere als ik me niet vergis |
|
|
| christina |
omg neeee:eek: ik heb daarmee in de lagere school gezeten en toen was da nogal een hysterisch geval:D
van waar kent gij die? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Via via. Maar sinds een jaar ofzo heb ik er niet echt meer contact mee |
|
|
|
|