|
Stel uzelf voor (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| Neow |
Hi :D
Voornaam : Charles
Leeftijd : 18
Woonplaats : Gent
Werk/Studies : Rechten @ Ugent
Hobbies (buiten Trance) : going out,girlfriend,tennis,snowboarding (with trance in my mp3) & offcourse music
Favoriet (sub)genre : retro & trance (not to techy)
Favoriet nummer allertijden : teveel
Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren,DJ Georges,Kevin Jee,Menno De Jong
Favoriete producer(s) : Above & Beyond!
Wanneer begon trance voor jou? : +-2000
Met welk nummer begon het? : Dj Energy vs Tatana - End of Time,Paul van Dyk - For An Angel
Favoriet eten: nen durum
Favoriet drank: rooie vodka red bull, van diene turksen limonade da ge in sommige pita's kunt kopen (naam vergeten:p)
DJ je? : nee
Produce je? : nee |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Neow
Met welk nummer begon het? : Dj Energy vs Tatana - End of Time |
:D |
|
|
| Neow |
| Wat is daar zo grappig aan? Nu kan ik het niet meer horen :p |
|
|
| The_G0dfather |
| Bienvenido Neow, nog een stadgenoot. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Neow
Wat is daar zo grappig aan? Nu kan ik het niet meer horen :p |
ik kan die wel nog horen.. blijft een van men alltime favo's, door de nostalgie waarschijnlijk alleen al |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Neow
Hobbies (buiten Trance) : snowboarding (with trance in my mp3)
|
Zo hoort het ook!!!! :whip: ;) |
|
|
| schepper |
joow
Voornaam : Thomas
Leeftijd : 23
Woonplaats : Lokeren
Werk/Studies : bouw
Hobbies (buiten Trance) : cartuning . sport MTB
Favoriet (sub)genre : alle trance . alter rock ...
Favoriet nummer allertijden : york - Reachers Of Civilization ...
Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, airwave,
Favoriete producer(s) : ...
Favoriete film(s) : kill bill en fill jill
Wanneer begon trance voor jou? : voor 2000 ... met cd carat 5 , topradio zaterdag avond ...
Met welk nummer begon het? : ???
DJ je? : Neen
Produce je? : Neen |
|
|
| Xilver |
unghhhhhh....
Jooooooooooooooooooow! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by schepper
Hobbies (buiten Trance) : cartuning
|
Moet ge dan niet naar jump luisteren? :rolleyes: |
|
|
| schepper |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Moet ge dan niet naar jump luisteren? :rolleyes: |
nee. da is een vergissing die mensen te veel maken . jump is te marginaal . |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by schepper
nee. da is een vergissing die mensen te veel maken . jump is te marginaal . |
En tunen ni, wat een geluk toch
Edit: smileyke misschien? => :p |
|
|
| Push2005 |
Haha :D
Een trancepimp-car |
|
|
|
|