|
Stel uzelf voor (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| DJ Zetski |
Welkom Anthony!
Je draait goed hoor, heb juist eens uw website bekeken en de into trance show beluisterd, voor een 14-jarige heb je veel talent!
Moest Kortenberg niet zo ver zijn, dan ging ik zeker afkomen de 1ste september... |
|
|
| dj pitch (Be) |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Welkom Anthony!
Je draait goed hoor, heb juist eens uw website bekeken en de into trance show beluisterd, voor een 14-jarige heb je veel talent!
Moest Kortenberg niet zo ver zijn, dan ging ik zeker afkomen de 1ste september... |
Die mix op de site is zeerslecht. Hij is Bijna een jaar oud en in de beginfaze van de show gemaakt. Nu draai ik wel iets beter denk ik. Allee ja, Dat hoop ik toch. |
|
|
| mellow_head |
| Amai 14 jaar :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Das nog steeds een pak ouder dan uw mentale leeftijd :o |
|
|
| Den Backer |
| Nen M.I.K.E. in wording? :tongue3 |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Das nog steeds een pak ouder dan uw mentale leeftijd :o |
Gaan we weer beginnen ja? :) |
|
|
| diddi |
welcome to all new users! :)
Enjoy your stay! |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by dj pitch (Be)
Die mix op de site is zeerslecht. Hij is Bijna een jaar oud en in de beginfaze van de show gemaakt. Nu draai ik wel iets beter denk ik. Allee ja, Dat hoop ik toch. |
een half jaar bedoel je wss, die remake van strange world is gereleased in januari. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Gaan we weer beginnen ja? :) |
Open goal enzo :clown: |
|
|
| dj pitch (Be) |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Nen M.I.K.E. in wording? :tongue3 |
Neenee nen nieuwe m.i.k.e. wordt ik zeker ni. Ik heb in die mix toevallig m.i.k.e.achtig gedraaid. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by dj pitch (Be)
Neenee nen nieuwe m.i.k.e. wordt ik zeker ni. Ik heb in die mix toevallig m.i.k.e.achtig gedraaid. |
Ik heb uwe mix nog niet gehoord...
Btw waarom staat "(Be)" achter uwe nickname?
Je hebt toch een vlagje met land van afkomst... ;) |
|
|
| dj pitch (Be) |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Ik heb uwe mix nog niet gehoord...
Btw waarom staat "(Be)" achter uwe nickname?
Je hebt toch een vlagje met land van afkomst... ;) |
Ja, dat weet ik. Maar dj pitch gewoon was om 1 of andere redenen op alle manieren bezet. djpitch, dj-pitch, dj_pitch, dj pitch en dj.pitch heb ik geprobeerd. Dusja, dan maar dj pitch(Be). |
|
|
|
|