|
Stel uzelf voor (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Ronalien |
| quote: | Originally posted by anke
zo zou ik mn kinderen toch nooit noemen :o |
Dat vind ik niet erg.
BTW, welkom Anke! Schone naam, zo heette mijn ex ook :p
Heb je een website (looknmeet, noxa) ofzo? Er zijn hier blijkbaar wel een paar jongens die u beter willen kennen :haha:
En merci aan iedereen die hier zo vriendelijk is om me te verwelkomen. Ik voel me al direct thuis.
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Welkom Ronny :) |
BTW Joeri, ge weet toch wie ik ben hé? :toocool: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Ronalien
BTW Joeri, ge weet toch wie ik ben hé? :toocool: |
geen idee :o ;) |
|
|
| Ronalien |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
geen idee :o ;) |
hehe ;) :toocool: |
|
|
| mellow_head |
| Ronalien, hebt gij noxa? :stongue: |
|
|
| anke |
| lnm ken ik wel maar wat is die noxa? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by anke
lnm ken ik wel maar wat is die noxa? |
ronalien zei em...
en ge weet precies toch al dat het een profielgedoe is aan uw antwoord te merken...
stop is met uw spelleke! |
|
|
| anke |
ik dacht al dat het zoiets was als lnm maar ik heb er nog nooit van gehoord
ik ken niemand die het heeft en ik gebruik dus ook niet |
|
|
| christina |
| iets anders wel? zo ja: toon het is |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by MikeVee
En toevallig toch ni op kot? Dat ge hier heel de dag zit te posten vanaf het begin van het academiejaar. ga buiten en zet een stapje in de wereld met uw medestudenten. |
ik heb niet zoveel geld om elke dag uit te gaan
ik verdien zaterdags wel bij maar ik geef dat uit aan gsm en kleren :o :D |
|
|
| anke |
ik gebruik msn space maar dat is onhandig
en jij? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by anke
ik gebruik msn space maar dat is onhandig
en jij? |
ik denk da ge dringend is ne foto moet posten ofzo om te bewijzen da ge ni fake zijt:) |
|
|
|
|