|
Stel uzelf voor (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Welkom Genk freak :toothless |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Soley84
Voornaam : Maarten
Werk/Studies : 2e jaar Verpleegkunde
|
Nog nen verpleegkundige se :) En voor welke optie ga je in het derde jaar kiezen? |
|
|
| Soley84 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Nog nen verpleegkundige se :) En voor welke optie ga je in het derde jaar kiezen? |
Psychiatrie, want daar voel ik mij thuis :p |
|
|
| Soley84 |
ey mense, ffkes wa anders, daar onder mijne naam staat
'trance addict in training' :S
Ben al de helft van men leven fulltime trance-addict, dus kan da ni aangepast worden? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Soley84
ey mense, ffkes wa anders, daar onder mijne naam staat
'trance addict in training' :S
Ben al de helft van men leven fulltime trance-addict, dus kan da ni aangepast worden? |
dan moet ge meer posten;) |
|
|
| TOR |
| Christina is al senior.. krijgt ge nu zitjes aangeboden op de bus? :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Soley84
Psychiatrie, want daar voel ik mij thuis :p |
Heb ik ook nog gedaan maar dat was niets voor mij. Alle dagen problemen. Nu doe ik geriatrie en dit gaat veel beter:) Als ge het in de psychiatrie aankunt dan hebt ge natuurlijk een schoon leven :) |
|
|
| Dj LPG |
| kheb hier blijkbaar ne gansen hoop nieuwe mensen gemist zie ik in de andere threads:p Naja... Welkom aan iedereen tegen wie ik da nog ni gezegd had eh;) |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Soley84
Voornaam : Maarten
Leeftijd : bijna 22
Woonplaats : Bree - Limburg
Werk/Studies : 2e jaar Verpleegkunde
Hobbies (buiten Trance) : Brandweer, uitgaan
Favoriet (sub)genre : uplifting trance, progressive, techtrance
Favoriet nummer allertijden : Energy 52 - Café Del Mar
Favoriete DJ(s) : Jonas Steur, M.I.K.E., AvB, PVD
Favoriete producer(s) : Danjo & Styles, Jonas Steur
Favoriete film(s) : Ice Age
Wanneer begon trance voor jou? : rond 1995 erges
Met welk nummer begon het? : BBE - Seven Days And One Week & Faithless - Insomnia
DJ je? : voor't plezier op kleine-feestjes & fuifkes
Produce je? : nee |
ah ene van bree seg, noord-limburg ftw!
alleen op vlak van trance feesjes ni :( |
|
|
| De Geert |
Voornaam : Ken
Leeftijd : bijna 20
Woonplaats : Dendermonde - Oost-Vlaanderen
Werk/Studies : 2e jaar Burgerlijk Ingenieur Bouwkunde
Hobbies (buiten Trance) : TV-kijken
Favoriet (sub)genre : uplifting trance, techtrance
Favoriet nummer allertijden : Svenson - Inside Outside op de voet gevolgd door Rank 1 - Airwave
Favoriete DJ(s) : AvB, Elof
Favoriete producer(s) : Estuera, 4 Strings, Fred Baker, Pulser, Rank 1
Favoriete film(s) : Ice Age 2
Wanneer begon trance voor jou? : rond 2003 erges
Met welk nummer begon het? : Tiësto - Lethal Industry
DJ je? : nee
Produce je? : nee |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Welcome :) |
|
|
|
|