|
Stel uzelf voor (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Greg, bol het af met je fake-account :p |
Is geen fake-account, ik ken die nick vanop D4M :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Greg, bol het af met je fake-account :p |
| quote: | Originally posted by christina
waarom is er dan geen "snelle69" op dance4mation? |
 |
|
|
| Devilex |
Die zit inderdaad al een tijdje op D4M :)
Geen fake account dus. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
|
twas luc zijn schuld, hij heeft mij opgestookt:sadgreen: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Snelle69
de reden dat ik hier mij heb aangesloten is omdat het forum van dance4mation zo goed als dood is tegenwoordig.
|
Remarkable, want ik zit daar niet :happy2: |
|
|
| Kodama |
Voornaam : Jeroen
Leeftijd : 22
Woonplaats : Alken (tegen hasselt) in Limburg
Werk/Studies : Informatica in de PHL(Hasselt)
Hobbies (buiten Trance) : computer, op stap gaan, film kijken,...
Favoriet (sub)genre : uplifting trance
Favoriet nummer allertijden : Ik heb niet echt één nummer.
Ik zal een paar lievelingsnummer opnoemen.
Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes(Orginal Mix)
Armin Van Buuren - Birth Of An Angel
Stenna - Skyline (Arizona Mix)
Arizona vs Passiva - Halo (Original Mix)
Praktisch alles van Above & Beyond...
En nog zoveel meer, teveel om op te noemen
Favoriete DJ(s) : Above & Beyond, Thomas Bronzwaer, Ronski Speed, Aly & Fila,...
Favoriete producer(s) : Above & Beyond, Thomas Bronzwaer, Smith & Pledger, AvB, ...
Favoriete film(s) : The pianist, Gladiator, ...
Wanneer begon trance voor jou? : 2000
Met welk nummer begon het? : Het begon met een set: Dj Spike Mike - Vinyl Session 1
DJ je? : nee
Produce je? : nee |
|
|
| domineesje |
| Welkom Jeroen :) |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by domineesje
Welkom Jeroen :) |
Dank u wel |
|
|
| SiR TiBoR |
nog een alkenaar, kijk s aan
welkom welkom |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by SiR TiBoR
nog een alkenaar, kijk s aan
welkom welkom |
De wereld is toch klein ;)
Van waar ben je in Alken? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kodama
De wereld is toch klein ;)
Van waar ben je in Alken? |
tis begot nen drol groot, waarschijnlijk achter uwen hoek |
|
|
|
|