|
Stel uzelf voor (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Thomas @ A.T.P |
| FL5 met een paar VST's. |
|
|
| tranzyman |
ik zal mij hier als nieuweling ook ma is rap voorstellen eh!!!
naam:vrys
Voornaam :sven
Leeftijd :24
Woonplaats :paal-beringen (limburg)
Werk/Studies :bediende op nike csc
Hobbies :muziek,op stap gaan
Favoriet (sub)genre :vocal trance,uplifting trance,progressive trance,tech trance
Favoriet nummer allertijden :vascotia:calibro
Favoriete DJ(s) :armin van buuren,markus schulz,mike,fred baker,tiesto
Favoriete producer(s) :armin van buuren,tiesto,mike(aka push,plastic boy)
Favoriete film(s) :lord of the rings,kill bill 1&2
Wanneer begon trance voor jou? :in 1998 toen ik tiesto ontdekte met zijn magic cd's
Met welk nummer begon het? :scoop:wings of love
DJ je? :nope. spijtig genoeg niet ik kan mij niet concentreren tijdens het draaien ik ga te hard in op muziek :)
Produce je? :nope omdat ik het geld er nie voor heb. |
|
|
| Antony |
| weer een nieuwe telg, welkom :) |
|
|
| Progrez |
Welkom.
Favoriet nummer allertijden :vascotia:calibro
Waarom juist die? |
|
|
| tranzyman |
| als ik da plaatje hoor krijg ik kippevel over mijn heel lichaam en geraak ik echt in trance |
|
|
| tranzyman |
| plastic boy met just another life is ook nog een van mijn favorieten!!! |
|
|
| Tom Fische |
dit forum heeft net weer een nieuw slachtoffer gemaakt :p
naam: Desair
Voornaam : Tom
Leeftijd : 18
Woonplaats : Bilzen, Limburg, België
Werk/Studies : Architectuur
Hobbies : DJ'ing, voetbal
Favoriet (sub)genre : alles waar het woordje trance mee te maken heeft op de voorgrond, alle andere genres incl. bass op de achtergrond
Favoriet nummer allertijden : goh... Menno de Jong ft. Leon Bolier pres. Solar Express - Magma
Favoriete DJ(s) :armin van buuren, Randy Katana ,Sander van Doorn, Ferry Corsten, tiesto
Favoriete producer(s) : Armind, Intuition recordings, Armada, In trance we trust, black hole rec., Anjuna Beats, ...
Favoriete film(s) : Alles met Jim Carry in, vooral Dumb & dumber(er)
Wanneer begon trance voor jou? : Tiësto - Traffic
Met welk nummer begon het? : Tiësto - Traffic
DJ je? : ben net fiere eigenaar van 2 JB Q30's, een Beat 4 en een AX400,ik heb mijn eigen installatie van begin oktober, en ik heb ier al 2 keer de DJ contest van't plaatselijke jeugdhuis gewonne :) en ja ik ben er fier op :p
Produce je? : met goeiekope gratis internet trials ed krijg ik meestal wel een melodietje in mekaar geramd dat men kamerade wel goed vinde, maar echte tracks niet, daar mag ik ook geen geld insteken van men ouders, omdat ier toch nog nimenad mij kent, en trance hier nogal miskend is...
greetz! |
|
|
| Tom Fische |
| goeiekope gratis :toothless hèhè srry :D |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Tom Fische
dit forum heeft net weer een nieuw slachtoffer gemaakt :p
Favoriet nummer allertijden : goh... Menno de Jong ft. Leon Bolier pres. Solar Express - Magma
greetz! |
Hoi
Dan moet je volgende week zeker naar Illusion komen want dan is Menno te gast!
Wees welkom trouwens! |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Kelly*
amai, een paar weken offline en inees zit den a-tom-x hiere....
een late yelkom jongeman em tot een van de volgende in den iloezjen ;) |
Hi Kelly
Das lang geleden he! Merci voor de verwelkoming! |
|
|
|
|