|
Stel uzelf voor (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik ben een stalker, ik stalk mensen, ... Dat is wat ik doe :o
had ik dat nog niet gezegd? |
Nee en ik ben een gestoorde freak, nooit een gestoorde freak stalken
had ik dat nog niet gezegd? *grijns* :gsmile: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nee en ik ben een gestoorde freak, nooit een gestoorde freak stalken
had ik dat nog niet gezegd? *grijns* :gsmile: |
euhm, nee toch niet
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en dan vraagt men zich hier af waarom er zo weinig meiden op het forum zitten :whip: :p
|
Tja, ik ga nu mss een open deur intrappen, maar mijn ervaring zegt dat je vaak het hards kunt lachen met mannen! Die lopen niet meteen te zeiken als je een grap maakt die onder de gordel is:stongue: :crazy:
Maar goed, de meiden op het forum die er nog zijn, kunnen dit waarschijnlijk ook waarderen, anders bleven ze niet....:D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Transara
Die lopen niet meteen te zeiken als je een grap maakt die onder de gordel is:stongue: :crazy: |
Een godverdomde, dikke, welgemeende +1 ! |
|
|
| Synthesia |
^ en ^^ Hehe, had het er ook nog over van't weekend hier, moet maar kijken naar eigen ouders of grootouders...
En vandaag nog ne keer eens bevestigt op het nieuws dat vrouwen minder gevoel voor humor hebben :p Zie link:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar....bron=homeArt15
T'zijn maar vieze wezens e soms :p
:nervous: 0_o...gaan ze hier mee kunnen lachen.. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Synthesia
:nervous: 0_o...gaan ze hier mee kunnen lachen.. |
Jawel, degeen die de moeite waard zijn kunnen dat, degeen die ge beter kunt laten voor wat ze zijn ni. :p |
|
|
| Kelly* |
oeis, nog niemand van de vrouwen een reply'ke gezet?
ik geef jullie wel gelijk. mannen zijn meer lachen en meer fun dan vrouwen over het algemeen.... :D |
|
|
| Transara |
0_o...gaan ze hier mee kunnen lachen...
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Jawel, degeen die de moeite waard zijn kunnen dat, degeen die ge beter kunt laten voor wat ze zijn ni. :p |
Ja, hoor, wordt gewaardeerd! Het is maar net of je het je aantrekt!
Zolang iemand niet persoonlijk wordt, is er niks aan de hand!
Beetje generaliseren mag wel toch? Ik bedoel, er is een algemeen gezegde bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar dat betekent niet dat ALLE vrouwen niet kunnen autorijden. Ik erger me af en toe ook kapot aan die mutsen achter het stuur, maar er zijn net zoveel mannen die rijden als een koe met zijn onderbroek verkeerdom aan!
:haha: :haha: :haha: :crazy: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Transara
Ik bedoel, er is een algemeen gezegde bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar dat betekent niet dat ALLE vrouwen niet kunnen autorijden. Ik erger me af en toe ook kapot aan die mutsen achter het stuur, maar er zijn net zoveel mannen die rijden als een koe met zijn onderbroek verkeerdom aan!
:haha: :haha: :haha: :crazy: |
Volledig met eens, ik ben de eenigste die deftig kan rijden :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Transara
Beetje generaliseren mag wel toch? Ik bedoel, er is een algemeen gezegde bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar dat betekent niet dat ALLE vrouwen niet kunnen autorijden.
|
achter stuur zeg ik zelf "wedden dat het weer een stom wijf is" en is altijd juist ze, ze twijfelen veel te veel :whip:
wijf iswel lelijk woord, maar gebruik het enkel dan :clown: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by domineesje
achter stuur zeg ik zelf "wedden dat het weer een stom wijf is" en is altijd juist ze, ze twijfelen veel te veel :whip:
wijf iswel lelijk woord, maar gebruik het enkel dan :clown: |
zo'n mensen zijn wijven! :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| Ik zeg tegen iedereen (in mijn auto, meestal tegen mezelf dan... en dat gebeurt elke dag meerdere keren) 'wijf' tegen iedereen die achterlijk rijdt...ongeacht het geslacht. |
|
|
|
|