|
[15.07.2006] Sensation White // Germany // Veltins Arena (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Keldana |
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
dann fassen wir mal zusammen.... wer bisher schon alles feststeht..
felix da housecat
moguai
karotte
discoboys
ron van den beuken
und es zieht mich glaub ich doch immer mehr nach berlin.. |
kommt darauf an, wer auf die Main geht .... Karotte ja hoffentlich nicht .... :nervous: |
|
|
| UNIT-er |
| quote: | Originally posted by Keldana
kommt darauf an, wer auf die Main geht .... Karotte ja hoffentlich nicht .... :nervous:
|
Karotte ist gar nicht mal verkehrt!
Ich kenne ihn noch zu (meinen) Zeiten seiner Residency im ehem. Voilà/HH bzw. aus dem hamburger Click oder gar von YouFM; der rockt mit seinem Sound sehr gut die Crowd!
UNIT-er |
|
|
| RenM |
| quote: | Originally posted by Keldana
kommt darauf an, wer auf die Main geht .... Karotte ja hoffentlich nicht .... :nervous: |
pfft
karotte ist absolut genial, feierschwein nr1 ;)
seine clubnight sets auf youfm sind klasse und im u ist er auch gut abgegangen, vorallem bei seiner diesjährigen bday party (seine letzte party als resident im u) |
|
|
| thaifun |
| karotte sympathisch: +1 |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by Keldana
kommt darauf an, wer auf die Main geht .... Karotte ja hoffentlich nicht .... :nervous: |
Karotte ist TOP!!! |
|
|
| Felicity |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
Karotte ist TOP!!! |
dito |
|
|
| ravensyz |
Hey TA's in Germany.
I'm a TA in/from New York City.
I am visiting you guys on the 14th (PVD's gig) and the 15th (Sensation White).
I can't read German. =(
Does anyone here speak English?
I am someone with many questions.
Help :p :gsmile: |
|
|
| UNIT-er |
| quote: | Originally posted by ravensyz
Hey TA's in Germany.
I'm a TA in/from New York City.
I am visiting you guys on the 14th (PVD's gig) and the 15th (Sensation White).
I can't read German. =(
Does anyone here speak English?
I am someone with many questions.
Help :p :gsmile:
|
Hey guy!
You're wellcome!
Just start to ask Your questions and You'll get the answers!
UNIT-er |
|
|
| Mighty Johnny |
| quote: | Originally posted by ravensyz
Hey TA's in Germany.
I'm a TA in/from New York City.
I am visiting you guys on the 14th (PVD's gig) and the 15th (Sensation White).
I can't read German. =(
Does anyone here speak English?
I am someone with many questions.
Help :p :gsmile: |
come on... :toothless please give us your questions :p |
|
|
| jp |
Hallo TA's in Zermany.
Ich bin ze TA in/from Amsterdamm
Ich bin visiting you guys on ze 15th (Sensation Weiss).
Ich kann speak ze little Zerman.
Does anyone hier sprechen Hollandisch?
Ich bin someone with ze many Drogen
Help me sell them |
|
|
| UNIT-er |
| quote: | Originally posted by jp
Hallo TA's in Zermany.
Ich bin ze TA in/from Amsterdamm
Ich bin visiting you guys on ze 15th (Sensation Weiss).
Ich kann speak ze little Zerman.
Does anyone hier sprechen Hollandisch?
Ich bin someone with ze many Drogen
Help me sell them
|
:whip: :whip: :whip: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :crazy: ;) ;) ;)
UNIT-er |
|
|
| jp |
| You are ze Hamburger Schlamper. How darfen you slapping ze innocent Dutchman. That ist ze big schame. Ich thinken not visiting your liebe country anymore :( |
|
|
|
|