|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
hehe, maareuh BZRK... De laatste plaat die ik van BZRK records heb gekocht was zwaren hardcore, is da nog altijd zo? of zijn zo ook zo een beetje vanalles beginnen uitgeven? |
Da is nog altijd hardcore voor zover ik weet, maar ik ben daar al jaren niemeer mee bezig, enkel den nickname & avatar zijn gebleven van toen :) |
|
|
| dj Zevan |
| ons forumke blijft maar groeien en groeien :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mellow_head
de terrorist uithangen
|
Potentiële kandidaat voor de BeTA-thug-crew! :eyes: :p
Anyway, welkom :) |
|
|
| JediD4M |
Lap patat .. weer iemand uit Limburg! :)
Anyway van juist onder Brussel= Welkom! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Favoriete DJ(s) : Armin van Buuren, Perry O'Neil
|
one to keep! welcome! :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Zehra
one to keep! welcome! :D |
...zei de Perry-stalkster ;)
welcome van mij ook :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
...zei de Perry-stalkster ;)
|
:disbelief |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
weer enen derbij vo op de limburg-meetings :D
wholé ...
wees welkom :D
...
en jasper, thug-crew ?? hoort gij daarbij??
:eek: :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
en jasper, thug-crew ?? hoort gij daarbij??
:eek: :p |

 |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| wicked :rolleyes: :cool: |
|
|
|
|