|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
in dat geval:
welkom, Limburgs Universitair Centrum :D |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
in dat geval:
welkom, Limburgs Universitair Centrum :D |
lol, da gaan we em toch nie aandoen zeker?:eek: but on the other hand:D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We kunnen de Guy ook gewoon Luc noemen vanaf nu...:D |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
lol, da gaan we em toch nie aandoen zeker? but on the other hand
|
:D:D:D nog n late welkom, Luc/Guy ;) :p |
|
|
| CygnusX |
| Nog een (Noord-)Limburger erbij, welkom! :) |
|
|
| DJ Zetski |
| Oooh, nog enkele belgen hier, sorry niet gezien... Ik heb een remix gemaakt van adagio for strings, wie deze wil horen kan mij toevoegen op msn ([email protected]). Verder leer je mij daar wel kennen. |
|
|
| Eagle` |
| hoi daar, btw heule is da limburg ? ;) :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Oooh, nog enkele belgen hier, sorry niet gezien... |
Op dit forum ga je bijna uitsluitend Belgen aantreffen, dit is namelijk het Belgische sub-forum van TA! ;)
Anyway, welkom! :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Oooh, nog enkele belgen hier, sorry niet gezien... |
:eek: hellow? 
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Op dit forum ga je bijna uitsluitend Belgen aantreffen, dit is namelijk het Belgische sub-forum van TA! ;)
|
:eek: NO!?
jk, welkom, DJ Zetski ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Spare me your sarcasm, ik probeer die jongen alleen maar te helpen! :p |
|
|
| Buoyant |
| nog een late welkom vanwege een Achelaar, Joeri :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nyah
:eek: hellow?  |
Haha :tongue2 |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
:eek: hellow? 
|
:stongue: dies zalig!
btw welkom Zetski! :cool: |
|
|
|
|