|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik heb ook nog enkele lesuren psychologie gehad toen ik een jaartje criminologie probeerde. Is zeer interessant. Samen kunnen we hier wel enkele mensen helpen;) Maar wat doen we met de hopeloze gevallen:D |
aaah onze goeie oude lobotomie gebruiken :D, niet dat er veel te lobotomeren valt ma toch :D
En tuurlijk ben ik terug, het is examen :p |
|
|
| Solar1 |
Amai, amai, wat een verwelkoming, ik ben er van gepakt :D
Thx mede-trancers!!
En ja Meltoz, ik was inderdaad die in de Versuz... |
|
|
| pooley |
| e vat e vat e vat ! |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by pooley
e vat e vat e vat ! |
I love the way you think... |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by angelicapple
Woonplaats : Leuven, home of stella!
|
aaaaaaaah mijn roots. nie voor te lachen e. maar mijne naam is dus echt afkomstig van artois. maar da is veranderd voor een of ander voze reden. |
|
|
| angelicapple |
| zit bij mij ene in de klas me Artois als achternaam .. lucky bastard :toothless |
|
|
| pooley |
| Ook ne goeiendag :) |
|
|
| Wildfir3 |
u zijt welgekooooooooooooomen, jezus lieve heeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
hoi! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
hoi! :D |
idem :) |
|
|
| SilentEagle |
| Steven wint de originaliteitsprijs. :p |
|
|
|
|