|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceWarp
Hoe oud is Tante ? |
Ik weet niet of ze het leuk vindt als ik dat hier zo post hehe :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | | en moest het u intresseren valse tanden heb ik ook nog liggen van men grootouders |
En ik nog het antieke hoorapparaat van mijn grootmoeder... |
|
|
| Miss Z |
ow kijk eens aan hoe behulpzaam en lief onze beta'kes zijn :haha:
kheb ook nog wel een oude rolstoel van mijn overgrootvader in de zolder staan... |
|
|
| Tiger777 |
| da's ouderwets, ik zou voor die gemotoriseerde rolstoelen gaan... :p |
|
|
| Miss Z |
| pfff dan niet he... kben ook eens vrijgevig :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Miss Z
pfff dan niet he... kben ook eens vrijgevig :p |
Ha, vrijgevig... ik ken uuw motieven wel!
ge wilt van uwen ouden bucht af he!! DA IST HET EH? :p ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ha, vrijgevig... ik ken uuw motieven wel!
ge wilt van uwen ouden bucht af he!! DA IST HET EH? :p ;) |
haha hij had je smoesje wel degelijk door zehra, wat meer respect voor de oude van dagen a.u.b :toothless |
|
|
| Miss Z |
| :rolleyes: man... jullie zijn slim! hebben me altijd direct door... :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by lievez
Voornaam : Kevin
Leeftijd : 18
Woonplaats : Oudegem (D'monde)
Werk/Studies : Student Informatica 1e jaar
Hobbies (buiten Trance) : PC / Feesten / DJ / Amuseren maw
Favoriet (sub)genre : Trance / Groove
Favoriet nummer allertijden :
Favoriete DJ(s) : Armin
Favoriete producer(s) : G&D / MIKE
Favoriete film(s) : Ace Ventura / Snatch...
Met welk nummer begon het? : Dunno
DJ je? : ja
Produce je? : nog niet :)
nu dak op school me de laptop zit ebbek meer tijd om te zeveren op 't forum :)
btw elo fuse ;) |
Welkom welkom
p.s. we love tetten too |
|
|
| Meltos |
Ha nog ene voor Gabriel and Dresden :D
Zeer welgekome en maak't je ma comfortabel... ;) |
|
|
| tor8024 |
| aha, Kevin #2 op het forum.. welkom, mijn broeder! :p |
|
|
| Pumaz |
| Leuke avatar moet ik zeggen... |
|
|
|
|