|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
NOOOOOOOO!!!!
Van de troon gestoten als jongste BETA
(ik ga nu wenen)
TOCH NIET!
Wees welgekomen :haha: |
Hoe kinderachtig... :rolleyes:
:D |
|
|
| djcresto |
van waar komen allemaal die nieuwe BETA's vandaan? The community is growing, dringend tijd voor een privé trance fuif met alle beta's.
Tiger wordt het ook niet eens tijd voor een nieuwe kaart? :D
welkom aan iedereen:toocool: |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by djcresto
van waar komen allemaal die nieuwe BETA's vandaan? |
kheb aan svinus en bertn hun oren zitten zagen :P |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by djcresto
van waar komen allemaal die nieuwe BETA's vandaan? The community is growing,... |
:crazy:
| quote: | Originally posted by djcresto
... dringend tijd voor een privé trance fuif met alle beta's.
|
vind ik ook :) gegarandeerd zalige muziek... :happy2:
| quote: | Originally posted by djcresto
Tiger wordt het ook niet eens tijd voor een nieuwe kaart? :D |
:( ja dan zet hij mij weer ergens in vlaams-brabant :p
vindt het natuurlijk super van je, tiger, dat je het al doet eh :) you're the best mah zet mij dan tenminste ergens kort bij MM :p |
|
|
| Tiger777 |
Vanwaar al die commentaar op de kaart? Zijn der hier enkelen die mijn aardrijkskundige kennis betwisten?!? HE?
Nee,serieus, de kaart is toch in orde?
Ge weet wa mensen die het beter kunnen mogen doen? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
NOOOOOOOO!!!!
Van de troon gestoten als jongste BETA
|
Ach voor mij blijf je een snotaap :D ;)
BTW welkom aan iedereen die hier is aangekomen na de laatste keer ik iedereen heb welkom heb gewenst ^^ |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ach voor mij blijf je een snotaap :D ;)
|
Zeg oud peeke, ik ga sancties treffen he!! :p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by djcresto
dringend tijd voor een privé trance fuif met alle beta's.
|
Hier heb ik ook al verschillende keren aan gedacht!!! Als de oukes weg zijn, stereoke buiten, draaitafelkes buiten, betakes me veel drank en veel plaatjes buiten, volumeknopke helemaal naar rechts draaien en FEEEESTEN !!!!!!
Helaas is er wel altijd 1 van mijn (verklikkende) broers thuis :sadgreen:
Maar misschien is er een ander persoon die hier plaats voor heeft? :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| Een stuk touw, een kast en een stuk plakband? :p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by pooley
Chloroform |
Als hij de (vreemde) geuren die die in zijn kamer hangen aankan, dan is dit slechts een peulenschil, maar toch goed geprobeerd ;)
| quote: | Originally posted by Tiger777
whiskey :p |
We zullen serieus moeten dokken aan flessen whiskey dan, mijn broer drinkt namelijk redelijk veel ;)
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Een stuk touw, een kast en een stuk plakband? :p |
Ik vrees dat ik in nauw contact zal moeten komen met mijn broerom hem te overmeesteren, dus NO WAY. Daarbij ik heb geen touw of plakband, laat staan een kast :p
Maar serieus nu, het moet toch mogelijk zijn om aan een zaal te geraken aan een relatief lage prijs, als je dan met 40 betas ofzo bent en iedereen betaald dan 5 euro ofzo (of 7, 8) dan kom je al aan 200-300 euro ofzo (voor zaal + eventueel drank, de djs en apparatuur zal wel gratis mogelijk zijn zeker), maar dan heb je wel de garantie dat je een hele avond/nacht/ochtend :D goeie muziek hebt natuurlijk, als iedereen dan nog eens een fles whiskey/jenever/Wodka/hasseltse koffie of 5-6 meebrengt (of nen bak duvel/witteke) dan wordt da een dik feestje!!! |
|
|
|
|