|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Hoi DJ LPG, euhm wat is de kritiek in The Day After Tomorrow, op Bush?
Dat hij niet genoeg deed voor het milieu ofzo?
(kmoet van Bush ook niet teveel meer weten,
He's The Empire Of This Galaxy :toocool: Om het in Star Wars termen te zeggen.) |
Dat is idd gedeeltelijk als kritiek naar Bush en zijn hele regering toe omdat ze zich niet aan de kyotonorm enzo willen aanpassen:) De producer hoopt dan ook dat Bush kijkt naar de mogelijke gevolgen van de opwarming van de aarde (ook al is het een sf-film, er is een onderliggende toon aangebracht met kritiek naar de realiteit) |
|
|
| pooley |
Ich bin ein Berliner.
Have fun Benny ! |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by pooley
Have fun Benny ! |
Thanks! :D
Ik zal deze thread binnenkort nog eens zuiveren. |
|
|
| Jasperovitsj |
Aha, de Guy, eindelijk!! :D
Welkom man, I know you'll enjoy it here! ;) |
|
|
| TOR |
welkom, Guy :)
| quote: | Originally posted by Distle
vandaar de nickname, die ik nu liever zou veranderen in Vishnu, |
voor zoiets zend je een PM naar Swamper :) |
|
|
| Distle |
| quote: | Originally posted by TOR
welkom, Guy :)
voor zoiets zend je een PM naar Swamper :) |
Aha merci! Zal ik doen! |
|
|
| Myst3ria |
Hoi, welkom  |
|
|
| CygnusX |
Welkom Guy! :)
| quote: | Originally posted by Distle
Favoriete film(s) : Terminator 2 (echt waar) |
Die staat ook hoog in mijn rijtje van all-time-favo's. |
|
|
| Tiger777 |
| Wees welgekomen broeder guy! |
|
|
|
|