|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| Era is een combinatie van keltische muziek, gregoriaanse of latijnse koorzang en rock-guitar riffs. |
|
|
| Gladius |
hah lol van combinaties gesproken =).
kvin ze toch wel goe eigenlijk. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
hah lol van combinaties gesproken =).
kvin ze toch wel goe eigenlijk. |
Wie ERA? Ik ook, alleen zijn hun CD's rip-off want ze recycleren regelmatig hun nummers op die CD's |
|
|
| Tiger777 |
Ja, glad, Ik heb dat ook gezien van de pauw. "Als er iemand is die met dit geluid iets kan aanvangen, bel op ..."
Ha, we hebben een pruducer in ons midden heb ik gezien. Laat ons eens ietske hore tatana. He, onderwijzeres, ge laat die kindjes af en toe toch is ewa trance hore zeker he? Want, anders gaan ze naar rock gaan en zo, en da is slecht voor hun geest.
Eigelek vind ik delerium wel goe eigelek zenne. Ik heb silence op vinyl en die is al bijna helemaan uitgespeeld :) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ha, we hebben een pruducer in ons midden heb ik gezien. Laat ons eens ietske hore |
ga es kijken in de new tracks section hier onder livesets en download tranceaddicts unite van mr.mystery.. bevat allemaal nummers van mensen uit de amateur producer forum, waaronder ook mijzelf :) (#10 in de mix) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by tor8024
ga es kijken in de new tracks section hier onder livesets en download tranceaddicts unite van mr.mystery.. bevat allemaal nummers van mensen uit de amateur producer forum, waaronder ook mijzelf :) (#10 in de mix) |
da moet dan [0:51:12] Cosmic Tracer - Full Scope (Force of Nature Club Mix) zijn zekers?
btw weer freaky ze, ik ben juist naar die set aant luistere, en terwijl ik da las hier, begon da lieke juist! freakeh
heh en amai Tatanagirl, onderwijzeres! ferm ferm =), wel maf, 19 jaar en al les geven. wa geeft ge zoal? en aan wie?
-Glad
[edit]btw, goeiemorgend iedereen. ik ben al van half9 wakker om te gaan stemmen!! qua zin voor de democratie kan da toch tellen eh ;).[/edit] |
|
|
| cyberia |
Ow THC brain leon,bangelijke film!!!
awel zo keltische muziek kan mij vantijd ook wel bekoren samen met klassieke muziek(echt kunst as ge van een wit blad ineens noten op op zes lijntjes kunt toveren,chapeau), sommige soundtracks zijn ook wel bangelijk. |
|
|
| TatanaGirl |
Eerst een paar dingen duidelijk maken. Ik ben aan het studeren voor lerares lager onderwijs op de hogeschool in Hasselt.
Natuurlijk breng ik mijn kindjes in mijn stageklas wat bij van Trance, het is de bedoeling dat ik hen geweldige dingen bijbreng, lezen, schrijven, trance ;)
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Tiger777 |
Verkeerde volgorde!
Trance, Techno, Lezen, Schrijven
veel geluk met uuw exames! |
|
|
| cyberia |
| zo hoort het de jeugd sensibiliseren voor trance:D |
|
|
| mr.marcello |
| Ik zie alleen maar mannen, maar waar blijven de mooie vrouwen op het Belgische Forum?? :p |
|
|
| Tiger777 |
| tatanagirl is een mooie vrouw... |
|
|
|
|