|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
hehe, nog iemand die boeken moet lezen voor engels... Ik ook :)
Ik heb dus mijn besluit genomen, en "the green mile" gepakt. Hij stond wel ni op de lijst van boeken, maar da's maar een detailke... :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Tiger777
hehe, nog iemand die boeken moet lezen voor engels... Ik ook :)
Ik heb dus mijn besluit genomen, en "the green mile" gepakt. Hij stond wel ni op de lijst van boeken, maar da's maar een detailke... :D |
goede keuze tiger =)
andere aanrader is '1984' van George Orwell imo |
|
|
| Tiger777 |
| Goh man, zwijgt mij daarvan!!! Da is zo al 2 jaar dat ze daarover bezig zijn!!! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by LeonB
Produce je? : ja -> Subsphere producties gaan uitkomen bij Bonzai, daarnaast zijn er al wat remixen uit bij Captivating en ASOT. Daarnaast meer stevige trance bij FTM records zeer binnenkort, onder het alias Mindsensationm en trancy spul bij Bonzai gewoon onder Leon (eerste plaat volgend jaar ergens denk ik, incl fire&ice remix). Meer dingen volgen nog wel denk ik :) |
Je zit nie stil iig... Welkom in ons midden... Weer een Nederlander die mij en arj1o1 komt helpen de boel hier vol te spammen hehe :p |
|
|
| Pumaz |
| Nice site, ik heb even iets in uw guestbook gezet voor u (maar je moet er niet teveel van verwachten) |
|
|
| Miss Z |
heyyy LeonB... Welkom op ons forumpke! :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by LeonB
thx :) |
Kijk hij begint ook al te spammen :D ;)
wat is dat hier toch de laatste tijd? waarom gaat gelijk welk onderwerp over naar het onderwerp spammen? |
|
|
| pooley |
Voila ik heb weer ee nbookmark meer.
Mooie site en doe zo verder met die releases |
|
|
|
|