|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| Laten we de definitie van spammen verleggen. Voortaan verstaan we onder spammen: "het posten van belachelijke posts in ANDERE forums" :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Welkom L-Vee en anderen :D
/me humps L-Vee's legg :crazy: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Je zit nie stil iig... Welkom in ons midden... Weer een Nederlander die mij en arj1o1 komt helpen de boel hier vol te spammen hehe :p |
:p
welkom
het is hier heel gezellig :p |
|
|
| Nabistai |
| Ja jongens, al die genaturaliseerde hollanders, het wordt een echte plaag :p |
|
|
| Tiger777 |
| En het enige dat ze hier doen is spammen... |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
En het enige dat ze hier doen is spammen... |
Chance dat er nog Belgen zijn die het goede voorbeeld geven!:tongue3 |
|
|
| Tiger777 |
| ja, anders was het hier al helemaal uit de hand gelopen :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Chance dat er nog Belgen zijn die het goede voorbeeld geven!:tongue3 |
Yup zoals ik :D |
|
|
| Miss Z |
heyyyyyyyyyyy vergeet mij niet :toothless
:haha: |
|
|
| Tiger777 |
| dixit de grootste spammer van heel TA.com:tongue3 |
|
|
| pooley |
| yoo de lupus, welcome |
|
|
|
|