|
Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor' (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Welkom Sebastian!
Yep, ge zijt al de 7e denk ik :eyes: |
Hela Sebastian, welkom, ben er weer (naar mijn gewoonte) laat bij, maja, met die examens, hé...
Alweer ééne van t LUC, cool! :D We moeten maar eens een Beta-meeting organiseren op de agora :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by pooley
Ziet
De fuz ziet me nog altijd graag !
love you too sjoe |
 |
|
|
| Svinuske |
Na lang sukkelen heb ik ook een accountje. You may call me Svinus of Sven you're the boss
Dankzij de Fusion hebbek dees forum ontdekt waar klasgenootjes toch ni allemaal goe voor zijn.
Als er vragen zijn shoot it baby |
|
|
| pooley |
| ach neen tis naar de zak ! :-) |
|
|
| Svinuske |
| Zijt ma zeker Fré hoe meer rega boy's hoe lager het niveau |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Svinuske
Na lang sukkelen heb ik ook een accountje. You may call me Svinus of Sven you're the boss
Dankzij de Fusion hebbek dees forum ontdekt waar klasgenootjes toch ni allemaal goe voor zijn.
Als er vragen zijn shoot it baby |
hoi to sven (omg die naam doet me denken aan iemand... NOOOO :nervous: hopelijk zijt gij nie die sven! mah da zal wel nie ;))
btw als je zo een lijstje zou invullen... dan hoeven we geen moeite te doen om vragen te verzinnen eh :p |
|
|
| Meltos |
Gegroet...
SilentEagle & Svinuske welkom op't forum gasten... :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| aaaaahoihoi :toothless |
|
|
| CygnusX |
Welkom Sven!
Welkom Bert!
Het wordt hier drukker met de dag :) |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Welkom Sven!
Welkom Bert!
Het wordt hier drukker met de dag :) |
Ja he... Maar euh, laat maar komen eh!!!
Welkom :D |
|
|
| Meltos |
Vo nie altijd bij één van de laatste te zijn vo de nieuwe te verwelkome... Ben'k vandaag is bij één van de 1ste, wooohhooo :D
Welcome on board Bert...:) |
|
|
|
|